Gå til innhold

Skal filme en fight.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av magene på servern skal prøve å ta raggie på under et minutt. Og jeg skal spille på min og guildlederen min sin mage, men han tvinger meg til å filme saken, problemet er bare om jeg bruker fraps tar filmene så jævlig stor plass :D Så hvordan er det man reduserer kvaliteten op filmene? Hjelper det mye å sette ned oppløsningen? Skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke peiling, så kom med tips :)

Mer om fighten kan du lese her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mange av magene på servern skal prøve å ta raggie på under et minutt. Og jeg skal spille på min og guildlederen min sin mage, men han tvinger meg til å filme saken, problemet er bare om jeg bruker fraps tar filmene så jævlig stor plass :D Så hvordan er det man reduserer kvaliteten op filmene? Hjelper det mye å sette ned oppløsningen?  Skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke peiling, så kom med tips :)

Mer om fighten kan du lese her.

6094270[/snapback]

Hmm. Jeg blei sur da Tyken sa at alle non-mage plassene var tatt :p

Skrevet
Fikk den jobben at jeg skulle være med å cleare til raggy jeg, men får ikke være med på killet :(

6094573[/snapback]

Reroll mage :)

Men alle sammen, fokuser på problemet mitt nå :D og kom gjerne med forslag til sang.

Skrevet (endret)
Fikk den jobben at jeg skulle være med å cleare til raggy jeg, men får ikke være med på killet :(

6094573[/snapback]

Reroll mage :)

Men alle sammen, fokuser på problemet mitt nå :D og kom gjerne med forslag til sang.

6094588[/snapback]

kjøp en hdd til :)

edit: til uredigert materie mente jeg :)

Endret av sINNsRO
Skrevet (endret)

HAr mer enn nok plass på dataen, men trur det er så mange som gidder å laste ned en film på et min. som tar1 gig? :p

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

Er kjempelett å kode om et videoklipp til f.eks. DivX vha. VirtualDubMod. Der kan du velge både hvilken oppløsning, codec osv, og i tillegg hvilken codec du vil bruke til lydsporet.

Skrevet

"200 gold to the player with the most amount of damage done to Ragnaros (showing on my damage meter)"

Håper dette er en typo? Eneste måten å måle 100% korrekt på er jo hvis alle i raidet syncer.

Skrevet

Forslag til musikk:

Soilwork - Overload

Satyricon - K.I.N.G

In Flames - Like you better dead

Metallica - No remorse

Metallica - For whom the bell tolls

Dimmu Borgir - Mourning Palace

:cool:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Husk å si ifra her, og post videoen når(hvis:P) dere klarer det da! :green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...