Gå til innhold

Frame City Killer killed kansellert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut.

6097351[/snapback]

 

Kan du for en gangs skyld bare holde kjeft? Neivel...

PM addressen din sånn at jeg kan sende deg en hengeløkke :innocent:

Men dette er bare det mest bastante jeg har hørt i mine mange år, og Xbox360 kan kjøre spill som GTA IV, Halo 3 og Just Cause, som alle er mye mer kraftkrevende enn Frame City Killer.

Du og Avean, DIE!

Lenke til kommentar
Du og Avean, DIE!

 

Njaa.. Er ikke helt enig.. Er artig med slike små forumtroll. De kommer med mye dumt som faktisk kan være artig å lese :p

6098061[/snapback]

 

Er enig med deg hvis de kommer med noe som ser ut som de har mer enn 65 i IQ.

Jeg river meg i håret av de elendige kommentarene til spesielt Avean (4D LOL :tease: trodde det var når man følte hva som skjedde... Jævlig gøy å spille GTA, RAW og diverse voldelige spill da...). Og PS3 spruter vel ikke ut vann og gjørme når du spiller Motorstorm, gjør den Avean?

Lenke til kommentar
Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut.

6097351[/snapback]

 

Spillet hadde ikkje potensialet til å leve opp til noe.Hardwaren er det 0 og nix å si på.Optimalisering er ein FloTt ting. Fedorov is teh tr0llz0r !11

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut.

6097351[/snapback]

 

 

Det der blir vel litt dumt å si når den klarer å kjøre Gears Of War bra, og det ser betydelig bedre ut. bare sjekk ut previewen til gamer.

Lenke til kommentar
Beste nyheten jeg har hørt på lenge.

Det spillet mishandlet Unreal 3 motoren så til de grader.

6094192[/snapback]

Amen.

 

Synd :(

Spillet virket jo veldig bra. Hadde nesten bestemt meg for å kjøpe det.

6097161[/snapback]

What? Har du SETT animasjonene i det spillet? En kis med solbriller løper på en veldig rar måte rundt, og skyter andre kiser med solbriller, og uansett hvordan de blir truffet "faller" de kontrollert bakover på akuratt samme måte.

 

http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

 

Need I say more?

SE den videoen!

 

Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut.

6097351[/snapback]

Gidd å skap kvalme. Innlegg rapportert.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...