Gå til innhold

Innloggingen tar 2 min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg bare lurte på om det er noen andre her som har opplevd at innloggingen plutselig begynner å ta rundt 2 min (connecting to account drite)!! det er helt sykt irriterende og sitter å vente i evigheter. spillet har fungert fint de siste månedene, men siden onsdag har det innloggingsgreiene begynt å ødelegge.

Tror kanskje en reinstall av BF ville vert på sin plass, men det gidder jeg ikke før jeg er noe lunde sikker på at d vil funke ;)

Takker for svar

-Rotte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett alle favorittene du ikke bruker, det hjelper svært.

Tror du kan fjerne de via Mine Dokumenter\Battlefield 2\Profiles\*nummer*\enellerannenfil.cfg, men jeg har ikke BF2 installert her, så jeg er ikke sikker på hvilken fil det er.

Skrevet (endret)

Her er en liten guide, som utfyller det kjehaako sa ;)

Hittade en enkel guide hur man loggar snabbare på sitt BF2 konto på Planet Battlefield (som fick det från en forumtråd på CAL). Killen som kom på det fick sin tid sänkt från 15 sekunder till 5. Har testat det själv och fick min tid sänkt från 16 till 6.

Så här gör du:

1 Gå in i: \Mina dokument\Battlefield 2\Profiles\0001

2 Öppna: General.con

3 Ta bort alla rader som innehåller följande:

addServerHistory

addFavouriteServer

Själv tog jag bort ca 15 rader varav de två första var: GeneralSettings.addFavouriteServer "217.75.106.211" 29900 "Llamadome - RixGame.se" och GeneralSettings.addServerHistory "213.115.128.47" 29900 "Bredbandsbolaget BF2 #07" 184.

Ett mycket bra tips om du inte använder dig av favoriter ofta, utan använder t.ex All Seeing Aye för att automatiskt komma in i BF2. (Guide för det här)

Originalkälla:

"infinity" på caleague.com

Tilläggstips: För att slippa rensa filen hela tiden kan du skrivskydda den. Några har också tipsatt ditt konto inte alltid är 0001 om du har haft flera.

Håppas du forstår svenska!

Endret av PsychoDevil98
Skrevet

Den guiden førte til til at maskinen henger seg opp, når jeg skal logge meg på!? :shrug:

Kan hende jeg gjorde noe feil da, menmen

Må forhåpentligvis reinnstalere nå..

Skrevet
Den funket ypperlig hos meg, da det fjernet ihvertfall et minutt venting :)

6095339[/snapback]

Fiksa crashingen med å slette/ retrieve kontoen..

Gik mye raskere nå, selv om det ikke gikk så lang tid før heller :)

Skrevet (endret)

Ein venn av meg var borte med meg ein dag (eg har SF, og han ville ha unlockane) så logga han inn på mi maskin og fekk unlockane... så no står på ein måte fortsatt han sin account under min, slik at eg kan logge inn på han visst eg vil, kan eg berre slette han sin account? Blir han sin account vekk for alltid, eller kan han berre retrieve når han vil?

Endret av Anders Voldsund
Skrevet
Ein venn av meg var borte med meg ein dag (eg har SF, og han ville ha unlockane) så logga han inn på  mi maskin og fekk unlockane... så no står på ein måte fortsatt han sin account under min, slik at eg kan logge inn på han visst eg vil, kan eg berre slette han sin account? Blir han sin account vekk for alltid, eller kan han berre retrieve når han vil?

6100776[/snapback]

Ja, det er bare å slette..

Skrevet (endret)
Lag deg ny account.

Jo høyere stats du har på en bruker, jo lengre tid tar det å logge inn.

6094611[/snapback]

Rart ingen har reagert på dette enda :p

Ein venn av meg var borte med meg ein dag (eg har SF, og han ville ha unlockane) så logga han inn på  mi maskin og fekk unlockane... så no står på ein måte fortsatt han sin account under min, slik at eg kan logge inn på han visst eg vil, kan eg berre slette han sin account? Blir han sin account vekk for alltid, eller kan han berre retrieve når han vil?

6100776[/snapback]

Du sletter kun accounten fra din liste, han kan retrive når han vil.

Endret av Zevs.
Skrevet
Lag deg ny account.

6094611[/snapback]

Rart ingen har reagert på dette enda :p

6103319[/snapback]

Synes jeg også :(

Hadde håpet på at en public noob (eller for å si det på en penere måte, "public spiller") skulle komme å whine om at ingen lager vel ny bruker for da mister man alle unlocksene.. :O

Skrevet
Lag deg ny account.

6094611[/snapback]

Hva er logikken bak det?
Skrevet (endret)
Lag deg ny account.

6094611[/snapback]

Hva er logikken bak det?

6106064[/snapback]

Erfaring.

EDIT:

Siden EA account-serveren er så pisstreg, så vil jeg tro at det er loading av BF2 HQ som tar så ekstremt lang tid.

Men ettersom jeg ser i denne guiden, så kan det jo ha med favorittes og serverloggen også.

Endret av Steina
Skrevet

Jeg har lagt til "playerName [navn] -playerPassword [passord]" i snarveien til bf på The All-Seeing Eye, så jeg kommer nesten rett inn på lastinga av mapet... Anbefales. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...