Sluven Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hei Noen som har link til den siden der du kan sjekke hvem som har blokka deg på msn? Mvh Sjurd
V-by Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Tenker vel på Biip.no, detta tullet som heller ikke er helt lovlig. www.biip.no
Sluven Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Det er jo lovlig... Men andre enn biip....prøvde det igår
V-by Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ikke lovlig, les gjennom denna tråden. Biip.no sender ut en mail.. Men er vel bare å google litt så finner du vel noen andre å.
Dr. Mobius Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Vær klar over at biip.no spammer alle du har i MSN-lista di når du sjekker hvem som har blokkert deg.
ilpostino Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 det er flere tjenester/sider som tilbyr det samme som biip.no.. så dette er langt ifra noe nytt. Hvis det er så ulovlig som Microsoft vil ha det til så burde de kunne klare å tette det hullet i msn-tjenesten...
V-by Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 det er flere tjenester/sider som tilbyr det samme som biip.no.. så dette er langt ifra noe nytt. Hvis det er så ulovlig som Microsoft vil ha det til så burde de kunne klare å tette det hullet i msn-tjenesten... 6091950[/snapback] det jeg mente med ulovlig var biip.no. se den linken jeg har linket til de sender ut mail/spam til alle på kontaktlista di hvis du bruker den greia... Men ellers så er jeg ikke sikker på om det er ulovlig...
Gromle Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 http://msn.41m.com 6089155[/snapback] Og den siden bruker ikke påloggingsinfoen din til å spamme deg tvilsomt eller melde deg inn i volvoklubben?
-Jungeldyret Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Skjønner ikke at noen gidder dette i det hele tatt, må jo oppgri passord. Synes det er en litt tvilsom sak å oppgi så viktig informasjon til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå