Gå til innhold

"Må si PS 3 gjør en god jobb på E3(Sony=Luringer)"


JaevL

Anbefalte innlegg

DVD ble ikke utbredt pga PS2. Tvert imot. Og hvor mange her kan si med hånda på hjertet at når de skal ut å kjøpe en film, tar de såklart den med 5 timer ekstramateriale, til 150 kroner mer.

Jeg har aldri sett noe ekstra materiale engang. Er ikke av intresse for min del.

Så ro ned superlativene dine. BR er ikke en godsent gift.

6102680[/snapback]

 

Dvd-spiller i PS2 var et viktig element for meg da jeg kjøpte den konsollen.

BR er hovedgrunnen til at jeg har lagt inn forhåndsbestilling på PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg må si meg enig med gentex.

 

vi kan si hva vi synes om konsollene, men vi vet ikke nå hva som slår best ann. Det kan bli ps3, wii eller 360.

 

for å holde meg på topic: sony er bare uheldig. burde kanskje ha planlagt litt mere, ikke avslørt så mye før e3, men heller under.

Lenke til kommentar
Condemned, skal spille litt til straks det blir enda lysere ute. :) Bra spill

 

6102693[/snapback]

 

:!:

 

Eg skjønner deg for å si det slik!

6103639[/snapback]

 

hhaha. Melder meg på den listen.

Det er ikke bra for hjertet når du hører pustinga og pesinga til de jævla crack-addictene bak deg.

Lenke til kommentar
Virker som sony går 100% inn for HD tv.Og det er nok en tabbe...

6103671[/snapback]

I så fall er det en tabbe som Microsoft også gjør. De har til og med gitt beskjed til utviklerne sine om å drite i standard-oppløsning(Slik at en del spill blir vanskelig å spille i SD på grunn av liten tekst, osv).

 

Men Sony har jo sagt at de vil forlenge levetiden til Ps3 til over 10 år, og i det tilfelle så er jo ikke det like urealistisk med HD oppløsning. Hvis Sony markedsfører Ps3 til hardcore tech-freaks de par neste årene, så kan de begynne å kutte prisen og ta over massemarkedet om en 3-5 år.

Lenke til kommentar
Virker som sony går 100% inn for HD tv.Og det er nok en tabbe...

6103671[/snapback]

I så fall er det en tabbe som Microsoft også gjør. De har til og med gitt beskjed til utviklerne sine om å drite i standard-oppløsning(Slik at en del spill blir vanskelig å spille i SD på grunn av liten tekst, osv).

 

6104138[/snapback]

 

Ja det var noe jeg merket alt for godt før jeg kjøpte meg ordentlig tv. All tekst blir så godt som umulig å lese på vanlig CRT tver i enkelte spill. Jævlig teit. Men i og med at dette ikke angår meg lenger, så tar jeg det ikke så tungt. :p

Lenke til kommentar
ja det er en stooor tabbe, HD er jo nestegenerasjons høyoppløsnings digital signal..

Det er kanskje det, men det vil ta mange år før det er såpass utbredt blant folk flest at det er et "must" for ulike dingser å støtte det. Når den tid kommer vil nok også Nintendo slenge seg på.

Lenke til kommentar

Selvsagt tar det lang tid. Folk flest sitter ikke med lommene fulle av penger, og de bytter ikke bare ut TVen sin sånn helt uten videre.

 

Når TVen tar kvelden blir folk tvunget til å kjøpe ny. Eller en brukt en. Etter hvert vil alle pre-HD-TVer ha forsvunnet fra markedet og fra folks hjem, men det er lenge, lenge til.

Lenke til kommentar
Selvsagt tar det lang tid. Folk flest sitter ikke med lommene fulle av penger, og de bytter ikke bare ut TVen sin sånn helt uten videre.

 

Når TVen tar kvelden blir folk tvunget til å kjøpe ny. Eller en brukt en. Etter hvert vil alle pre-HD-TVer ha forsvunnet fra markedet og fra folks hjem, men det er lenge, lenge til.

6104990[/snapback]

 

Å?

 

Er jo gjerne to modeller med bilderørs tver i over 24" i en butikk. Mens det er 20 forsjellige flatskjermer.

Lenke til kommentar
Selvsagt tar det lang tid. Folk flest sitter ikke med lommene fulle av penger, og de bytter ikke bare ut TVen sin sånn helt uten videre.

 

Når TVen tar kvelden blir folk tvunget til å kjøpe ny. Eller en brukt en. Etter hvert vil alle pre-HD-TVer ha forsvunnet fra markedet og fra folks hjem, men det er lenge, lenge til.

6104990[/snapback]

 

Familier flest har mer enn én TV.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Selvsagt tar det lang tid. Folk flest sitter ikke med lommene fulle av penger, og de bytter ikke bare ut TVen sin sånn helt uten videre.

 

Når TVen tar kvelden blir folk tvunget til å kjøpe ny. Eller en brukt en. Etter hvert vil alle pre-HD-TVer ha forsvunnet fra markedet og fra folks hjem, men det er lenge, lenge til.

6104990[/snapback]

 

Familier flest har mer enn én TV.

6105849[/snapback]

 

Og det er en grunn til det. De trenger dem. Så den kommentaren var meningsløs egentlig. Hvor lenge tror du Jonas14 gidder å gå uten tv på rommet sitt? Ikke særlgi lenge tipper jeg.

Lenke til kommentar

Når alt kommer til alt, så er det vel den gode "gamle" PC'en som gir de beste opplevelsene :). Selv om det finnes mange gode titler på Amiga og...

 

Hihi, nei da. Tror alle disse 3 det er drakamp mellom kommer til å gjøre det godt! Selv er Wii en jeg garantert skal investere i. 360 og PS3 er også veldig interesange. Men PS3'en tror jeg ikke kommer i hus før den koster under 3k, slik 360 nå gjør hos f.eks elkjøp. Betaler ikke for mye bare for litt morro! Dagens spill blir jo lettere og lettere.. og ofte ufattelig kjedelig (eller at de allerede kan skaffes på PC, med bedre opplevelser.).

Lenke til kommentar

Hva er det som skiller Wii-kontrolleren fra den nye PS3-kontrolleren annet enn utformingen?

 

Er det slik at Sony (evt. Microsoft) etterhvert kan finne på å komme med en kontroller nr. 2 som er utformet med tanke på håndbevegelser slik som Wii kontrolleren? (Er klar over at en slik kontroller kanskje ikke passer inn i konseptet til PS3 og 360...)

 

Eller er Wii-kontrolleren mer nøyaktig enn PS3-kontrolleren mht bevegelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...