BlastyTrasty Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hei folkens! Vet det er mange her som har lyst på E3 videoer i HD. Jeg er en av de. Jeg har ikke slikt flott medlemskap på en hverken gamespot eller IGN. Det jeg derimot har er 135 mbits full duplex linje på jobb (gbit alle universitet og de fleste høyskoler i norge), og en PC jeg kan sette opp en FTP på. Hvis noen har disse videoene i HD kvalitet, og er villig til å spre dem til folk her på forumet stiller jeg gjerne med hosting. Det jeg kan gjøre er å sette opp en gamer.no konto som tillater 10 eller 20 samtidige logins, slik at folk her på forumet kan laste ned videoene og så logge seg ut igjen, og såklart laste opp nytt E3 materiale. Hvis dette blir sett på som warez beklager jeg til moderatorer. Jeg prøver bare å gjøre andre, pluss meg selv en tjeneste. Fordi de her lav kvalitets videoene er forferdelig å se på. Hva sier Dere? Mvh. dbd Endret 10. mai 2006 av dark by design
BlastyTrasty Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Der får man bare klipp. De sender ikke over 1 time lange pressekonferanser og slikt.
bandrex03 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 korrekt, du nevnte bare E3 videoer, så måtte bare nevne det siden Gametrailers har videostream av ypperlig kvalitet.
BlastyTrasty Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Istedet for å plukke på det jeg sa, ser jeg helst at kun folk som kan bidra til å realisere dette "prosjektet" svarer fra nå av. Takk.
MindTooth Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Driver å laster ned Microsoft sin i HD over BitTorrent. Men størrelsen stemmer ikke med GameSpot sin på 556mb. Den jeg laster ned er på 426mb. Vil da ikke tro det er ulovlig å laste ned ifra bittorrent, så lenge det ikke står noen slik watermark på filmen.
BlastyTrasty Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 De som er intressert i å være med på denne FTP saken ta å PM meg.
BlastyTrasty Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Har ordnet det. FTP er oppe imorgen etter vanlig arbeidstid. Torrent rører jeg aldri i livet.
Mala Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Dette er ein god Idè,men eg har nok ikkje no å bidra med.BOrtsett fra å melede meg som frivillig nedlaster da
Bloody Mess Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva er galt med BitTorrent? 6084413[/snapback] Han er nok for l337.
Snorre Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvis dette blir sett på som warez beklager jeg til moderatorer. Jeg prøver bare å gjøre andre, pluss meg selv en tjeneste. Fordi de her lav kvalitets videoene er forferdelig å se på. Hva sier Dere? Mvh. dbd 6076205[/snapback] Så lenge det ikke er snakk om videor som kun er tilgjengelig via betalabonnementer til diverse sider (GameSpot, IGN ol.), men videoer som er tilgjengelig allmenheten skal jeg ikke klage. Nå er jeg selvsagt ikke sikker på om det finnes videoer i HD-kvalitet som faktisk er gratis da jeg selv ikke har funnet noe slikt. Men så har jeg ikke lett så alt for mye selv da. Men jeg følger opp tråden, og hvis jeg ser noe som klart bryter med avsnitt nummer åtte i retningslinjene blir jeg nødt til å gripe inn. Ellers er det fritt fram! Snorre
BlastyTrasty Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 (endret) Snorre, det er forståelig. Og hvis du mener noe blir brutt er det fritt frem for deg å PM'e meg, og stenge tråden. Men, såvidt jeg vet, og noen kamerater av meg som studerer Juss, er ikke TVrips ulovlig her i Norge. (Derfor TVNorge var litt irritert) LOST episodene var jo spredd til tusenvis av norske seere, ukesvis før de fikk vist dem på tv. Og det var ingen som brøt noen lover eller regler. Er du med? Edit: holder på med FTP serveren nå. Så hvis ikke det kommer noen uventede problemer er den klar om ikke mange timene. Endret 12. mai 2006 av dark by design
Svein_Jarle Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) ***Fjerna tilbudet mitt*** Endret 13. mai 2006 av Fidel_Castro
Svein_Jarle Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) ***Fjerna tilbudet mitt*** Endret 13. mai 2006 av Fidel_Castro
ttt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har GameSpot complete-konto, så jeg kan nok laste ned filmer derfra, og slenge dem på FTPen din om det er interessant..? 6091091[/snapback] Så lenge det ikke er snakk om videor som kun er tilgjengelig via betalabonnementer til diverse sider (GameSpot, IGN ol.), men videoer som er tilgjengelig allmenheten skal jeg ikke klage. Nå er jeg selvsagt ikke sikker på om det finnes videoer i HD-kvalitet som faktisk er gratis da jeg selv ikke har funnet noe slikt. Men så har jeg ikke lett så alt for mye selv da. Men jeg følger opp tråden, og hvis jeg ser noe som klart bryter med avsnitt nummer åtte i retningslinjene blir jeg nødt til å gripe inn. Ellers er det fritt fram! Snorre 6088688[/snapback] Når det gjeld opplasting av TV-rips, så er kanskje det lovleg i følge Noreg Lover, men ikkje etter retningslinjene til forumet. Derfor vil det ikkje vere lov å legge ut dette (med mindre du har fått tillatelse frå dei som har opphavsretten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå