Gå til innhold

info om armored fury!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

moderne krigføring... bare fordi vi er vandt til å se tanks rulle over mil etter mil med øde ørken på TV betyr ikke det at ett scenario med urban krigføring ikke vil dras inn mot forsteder og downtown byer :)

Skrevet

smaken er som baken. manglet litt på AA her ja. men det går jo på maskin til maskin... så heller ikke ut som de var tatt på high gfx settings...tanksen så litt lite detaljert ut...

Håper A10 blir like FEDT som det er IRL... hva blir MEC ekvivalenten da? SU-25 Frogfoot?

Skrevet

Hehe, vet at baken er delt ^^ Men syns bare grafikken er så sykt oppskrytt... Far Cry har jo mye bedre grafikk =S

Men nok om det... Armored Fury, er ikke det bare for å presse ut mer penger av villige kjøpere? Og som deler spillerne enda mer... Hmm

Skrevet (endret)

joda, men vi snakker om det samme firma som klarer å legge inn F15 eagle og gjøre det til bomber, mens en F18 Hornet blir fighter...go figure...svensker..hva mer kan vi vente? :p

veel, realistisk sett burde de vel legge til f16 eller bare bruke F35 fremdeles, ettersom A10 lissom er modent for skraphaugen nå om jeg ikke tar feil? (eller ble beslutningen om å decomme A10 omgjort?)

Endret av MrLee
Skrevet

nå er det jo slik at F-15 er fighter bomber som betyr at den er en mellomting IRL og i BF2 for densakt skyld mens FA-18 er mer fighter så jeg syntes egentlig ikke det er så ille.. men de kunne fiksa litt på f35 da det er utvilket med tanke på dogfights men blir rævkjørt av J10 som er en billig model av MIG 21 som ble pwna av F4 allerede under nam krigen :p

Skrevet (endret)

eh... det er først i senere tider at USAF har konvertert F15 til "Strike Eagle"... F15 er det BESTE Air dominance fighter flyet som er i tjeneste i dag...

F18 er/var bygget mer som en strike fighter fra starten av. USNavy bruker jo bl.a. F14 Tomcats til luft til luft...

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
joda, men vi snakker om det samme firma som klarer å legge inn F15 eagle og gjøre det til bomber, mens en F18 Hornet blir fighter...go figure...svensker..hva mer kan vi vente? :p

veel, realistisk sett burde de vel legge til f16 eller bare bruke F35 fremdeles, ettersom A10 lissom er modent for skraphaugen nå om jeg ikke tar feil? (eller ble beslutningen om å decomme A10 omgjort?)

6079159[/snapback]

Så vidt jeg vet er planene å beholde vortesvinet noen tiår til :D . Når det kommer til dogfighting skills i rl er vel F22 det hotteste navnet, er vel utført simuleringer som viser at bare F15 og F18 har en sjanse...om jeg tror på dette er en annen sak. Har sett noen videoer av Eurofighter og ikke minst de russiske flyene Su-35/37/47. Ganske utrolige greier.

Menmen, skal det gjøres noe med flyene nå må det meste gjøres om.

Og når vi snakker om feil: F15s AGM/LGM i bf2 er faktisk en maverick som er tv-guided i rl, mens cobra har hellfire som er laser guided.

Egentlig kunne jeg ønsket meg F/A-18D som bombefly, F15 er jo Air force ikke navy, dessuten har F18 tøffere våpen (Nuke++), kan si at jeg hvertfall er bra lei F15 som ikke funker i BF2 pr i dag.

Endret av TheDarkListener
Skrevet (endret)
F22 er jo ikke tjeneste enda ;)

Hellfire finnes i både TV guided og IR/Laser guided ;)

6079986[/snapback]

Jo? Mente det fantes et par i aktiv tjeneste nå jeg? Ikke F35 du tenker på?

Ok, min oppfatning av hellfire kommer fra Commanche spillene, der er den hvertfall fire and forget.

Edit: Det er egentlig veldig teit at DICE tror at alle fly svinger ti ganger dårligere med et sete mer....hadde det vært sånn ville jo et middels stort passasjerfly vært ganske handlingslammet. Ikke det at jeg kjenner til J10 i rl, men noe sier meg at både F15, Su-30 og Su-34 hadde eid den i dogfight.

Endret av TheDarkListener
Skrevet
eh... det er først i senere tider at USAF har konvertert F15 til "Strike Eagle"... F15 er det BESTE Air dominance fighter flyet som er i tjeneste i dag...

F18 er/var bygget mer som en strike fighter fra starten av. USNavy bruker jo bl.a. F14 Tomcats til luft til luft...

6079795[/snapback]

godt observert.

skal vi skrive av litt fakta fra en av mine mange faktabøker om fly :)

F-15E Eagle

- Two seat fighter-bomber

- F-111 Replacement

- Developed from the F-15 air superiority fighter

Ja, det ble utviklet fra ett fighter fly men siden det blir brukt i BF2 og har 2seat så er det vel lett å skjønne at det er "E" versjonen og ikke fighter versjonen de har i spillet ;)

F/A-18

- Carrier fighter

- Multirole strike

- Antiship/radar bomber

Ja, utifra dette så er det en fighter bomber. dette har de jo også understreket i BF2 ved å ha både missiler og bomber :)

J10

det nermeste jeg kommer i denne boka er J-8 Finback

- Interceptor

- Ten year test programme

- MIG 21 Development

J-8 og J-10 er begge to "kopier" av MIG 21 som er en veteran de fleste kjenner til fra nam. det er ett kinesisk produsert fly og er forgjengeren til J-10.

største visuelle forskjellen mellom J-10 og J-8 er at J-8 er ett mye lengere fly enn J-10. ellers er de nermest like utseende messig.

dersom noen vil ha mer info om resten av flyene i BF2 kan jeg sikket fikse det.. må sove nå tho :)

Skrevet

6079795[/snapback]

godt observert.

skal vi skrive av litt fakta fra en av mine mange faktabøker om fly :)

F-15E Eagle

- Two seat fighter-bomber

- F-111 Replacement

- Developed from the F-15 air superiority fighter

Ja, det ble utviklet fra ett fighter fly men siden det blir brukt i BF2 og har 2seat så er det vel lett å skjønne at det er "E" versjonen og ikke fighter versjonen de har i spillet ;)

F/A-18

- Carrier fighter

- Multirole strike

- Antiship/radar bomber

Ja, utifra dette så er det en fighter bomber. dette har de jo også understreket i BF2 ved å ha både missiler og bomber :)

joda, men jeg mener fremdeles at de burde brukt F15 som ADF og F18 som bomber. det ligger jo i navnet F-15E Eagle vs F/A 18 Hornet...

men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...