~~Undertaker~~ Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hei, for de som er interesserte så kan dere teste Auto-Assault i 14 dager. Du trenger ikke VISA eller noe som helst. Trial: https://secure.plaync.com/cgi-bin/free_trial.pl?partner=10 Men så slite eg med å logge in etter å ha registrert meg. "Finner ikke brukernavne eller passordet står det"... selv om jeg har garantert skrevet inn rett info. Og bruker Master PlayNC konto som spillekonto.
hinduuu Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Detta gleder jeg meg til :D når det var beta fikk jeg akuratt samme problem som det du har nå undertaker. Fikk aldri spilt betaen så nå håper jeg at det funker;)
~~Undertaker~~ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Laster du ned? Håpe du tar deg tid å skriver inn her om du klarer å logge deg inn.
hinduuu Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 det funka desverre veldig dårlig :( får heller ikke logga inn
~~Undertaker~~ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Herre gud... hvordan kan de forvente seg spillere på den måten der? Jeg sendte mail til support-en så får se hva de svarer... får sikkert svar i mårå håper jeg.
darker Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 for å få adde spillet: trykk på US flagget etter at du har logget inn på profilen. da får du add game valget.
~~Undertaker~~ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Spillet er ADDA.. er ikke det som er problemet, har spilt city of Villains med PlayNC acc så er kjent med systemet. Dette er fortsatt ganske tragisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå