Gå til innhold

Ferdig med WOW, Hva nå?


Anbefalte innlegg

Hey :)

 

 

 

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut.. :cry:

 

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill? :)

 

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey :)

 

 

 

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..  :cry:

 

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill?  :)

 

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme?  :ermm:

6071199[/snapback]

Guild wars factions er jo kommet :w00t:

Lenke til kommentar

Liker du pvp så er guild wars et meget bra spill. Om du liker pve så er det og et bra spill, men det varer nok ikke på langt nær så lenge som wow sin pve del.

 

Fine med GW er at det er mye mindre tidkrevende enn wow. Kan si jeg er litt misfornøyd med pvpen, synes det ble litt for mye kun for super guilds, og alt for mye Fotm builds. Men likte det jeg har lest om factions så langt, så kjøper det nok når jeg får råd!

Lenke til kommentar
Hey :)

 

 

 

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..  :cry:

 

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill?  :)

 

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme?  :ermm:

6071199[/snapback]

 

Du venter på Age of Conan.

 

Rawr...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+214asdf125

nå vil jeg virke innmari fanboy, men antar at du kanskje har likt Diablo 2, og derfor vil jeg iallefall gi deg linken til Hellgate: London. Har selv likt D2 og WoW, og hadde lyst på no D2-lignende og "nytt". Er D2-gjengen som står bak dette spillet, så vil ikke håpe for mye på at D3 kommer/blir en verdig oppfølger.

 

Merk at det ikke er ute enda, så det er vel heller noe du kan ha i tankene når vi nærmer oss lanseringsdatoen!

 

Ellers har jeg også spilt mye Guild Wars, men folk har jo allerede nevnt det i denne tråden. Everquest har man også, og Age of Conan ser sprekt ut. Blir sikkert mye spennende utover! Warhammer Online kommer jo også neste år. Er bare å glede seg :p

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...