Aroaro Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Ofte når jeg går ut av Obliv og inn på internett så streiker Obliv når jeg går inn igjen. Det som har hjulpet meg er å sette obliv i pausemodus før jeg går ut på internett. Noen andre forslag som kan hjelpe.... Endret 9. mai 2006 av Aroaro
Lakus Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Flott at det virker for deg, men jeg har aldri hatt problemet jeg
Kenny Bones Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Pausemodus? Hvordan gjør man det? Har også dette problemet tror jeg. Ihvertfall er det sånn at når jeg spillet og trykker esc som vanlig og alt+tab osv så henger det seg når jeg går inn i spillet igjen.
AuronZ Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 har også det problemet, så åssen putter du den i pause modus.
MiSP Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Dette kan løses lett i 90 % av tilfellene. Før du åpner Oblivion igjen, trykk Ctrl-Shift-Esc for å få opp task manager. I tabben til venstre (Applications) velger du Oblivion, og så trykker du på "Switch to". Oblivion vil nå gå "halvveis" opp, så kan du trykke på Oblivion på taskbar (eller bruke Alt-Tab for å skifte til Oblivion) for å få det helt opp. Hvis det ikke går, Alt-Tab til Windows og prøv igjen. Pleier å gå etter et par forsøk; hvis det ikke går etter rundt fem, dreper jeg spillet (med task manager) og starter det opp igjen. Jeg lagrer alltid før jeg minimerer. Endret 9. mai 2006 av MiSP
tom waits for alice Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det må jeg prøve. Mitt problem er at jeg spiller på jobbmaskinen, og den har en del prosesser gående som av og til krever oppmerksomhet, og dermed kommer Windows i forgrunnen uten at jeg har bedt om det. Med mindre jeg stenger ned de prosessene før jeg starter spillet, men det er et styr, og det er ikke alltid jeg husker... Geir
96akrvi Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ofte når jeg går ut av Obliv og inn på internett så streiker Obliv når jeg går inn igjen. Det som har hjulpet meg er å sette obliv i pausemodus før jeg går ut på internett. Noen andre forslag som kan hjelpe.... 6069343[/snapback] Lite tips: Gå ut av spillet før du går inn på nettet: Funker for meg enkelt og greit
MiSP Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Lite tips: Gå ut av spillet før du går inn på nettet: Funker for meg enkelt og greit 6072618[/snapback] Dog tidkrevende. Er ikke alle som kjører to WD Raptor i RAID 0 vettu, og da tar det lang tid å laste Oblivion. Lang nok tid til at det er raskere å minimere det. Endret 9. mai 2006 av MiSP
Kenny Bones Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det må jeg prøve. Mitt problem er at jeg spiller på jobbmaskinen Geir 6070664[/snapback] Sitter du å spiller på jobb? :!: Nice one!
JohndoeMAKT Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hos meg henger Obl seg 50% av gangene dersom jeg bare ALT-TAB'er ut og inn. Men dersom jeg først trykker ESC slik at menyen vises kan jeg ALT-TAB'e uten problemer.
Kenny Bones Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hmm, det siste der fungerer ihvertfall ikke til meg. Jeg trykker alltid ESC i alle spillet før jeg alt+tab'er, men Oblivion låser seg.
MiSP Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Samme her - å pause spillet hjelper ikke (men jeg gjør det alltid uansett).
tom waits for alice Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det må jeg prøve. Mitt problem er at jeg spiller på jobbmaskinen Geir 6070664[/snapback] Sitter du å spiller på jobb? :!: Nice one! 6075369[/snapback] Hjemmekontor, og jeg er selvstendig næringsdrivende. Spiller ikke "på jobb", men på samme maskinen som jeg jobber på. Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå