Gå til innhold

Warcraft film er i emninga


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lurer på hvordan de får til Night elves jeg fot lange øyenbryn, blått hår og slikt...

 

ikke teknisk, men hvordan det blir seende ut...

 

*glede seg*

6075825[/snapback]

 

Det gleder jeg meg til også. Håper hele filmen kommer til å bli bra, pluss at jeg håper de bruker alle de midlene de har, og at det ikke bare blir en billig produsert film.

Lenke til kommentar
Håper Trevakt blir regissør

6093529[/snapback]

Haha, Ler godt :thumbup: :!: (ikke ironisk :p )

 

Men serriøst. Tror denne filmen kan bli bra jeg. Har faktisk lenge håpa på at det skulle bli en film av WarCraft. Hadde dog vert best viss det hadde blitt fra historien og ikke oppdiktag imo, viss jeg har fått med meg rett da.

Endret av Hansa92
Lenke til kommentar
jeg lurer på hvordan de får til Night elves jeg fot lange øyenbryn, blått hår og slikt...

 

ikke teknisk, men hvordan det blir seende ut...

 

*glede seg*

6075825[/snapback]

 

Det gleder jeg meg til også. Håper hele filmen kommer til å bli bra, pluss at jeg håper de bruker alle de midlene de har, og at det ikke bare blir en billig produsert film.

6093571[/snapback]

 

 

Gleder meg også til å forhåpentligvis få fremstillt orcs som noble, spirituelle krigere, og hvordan de gjør det utseendemessig, istedet for de idiotiske blodtørstige dyrene de er i andre filmer/verdener. Det er jo det som er så fint med Warcraft. Det er ikke bare svart og hvitt...

Men det spørs om filmselskapet tenker så langt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...