Nikita Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Har kjøpt det :smile: Første problem jeg støttet på... Jeg har avinnstalert demoen, og innstallert full versjonen, men jeg kan ikke skru opp oppløsningen i spillet mer enn1024*768 32bit! Har GF4 Ti4600 kort... fatter ikke dette jeg :sad:
mafiamann Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 ingen problemer her.. hvor kjøpte du det hvor mye ?
danilovic Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Holder på å installere nå... Gleder meg en smule, jau. :smile:
Nikita Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 15:22, skrev mafiamann:ingen problemer her.. hvor kjøpte du det hvor mye ? Vel samme hvor jeg kjøpte det henne :smile: Men siden du spør, Spaceworld... Fant ut problemet, jeg må deaktivere nView. Med demo versjonen så gikk det bra og starte spillet i nView mode. Men ikke med full versjonen..rart.. Håper nvidia finner en ny metode for akrivering og deaktivering av nView moden sin...
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg fikk min versjon på Lørdagen (4.10)... Men jeg fatter ikke hvorfor platene skal ligge oppå hverandre...er det for å spare penger? Man ødelegger jo platene rimelig fort når man skal legge platene slik.
Olethros Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Hvis du har et vanlig, CD-cover til overs (og hvis du har CD-brenner har du garantert det! :wink: ) kan du bare legge CD#1 oppi dette og la de to andre være i "DVD"-kassa på et mørkt og stille sted. Etter å ha installert spillet vil du bare trenge CD#1. [ Denne Melding var redigert av: Olethros på 2002-10-08 02:46 ]
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Joda...men jeg syns det blir for tungvint...jeg spiller ut2k3 så mye at jeg lager en CloneCd-image ob ruker d-tool jeg :smile:
Fnix Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har ågså kjøpt spillet. Men når jeg å noen andre skal spille LAN (de har ågså kjøpt spillet) får vi noe som "Corrupt Connection Detected". Jeg vet ikke helt hva dette problemet er men det går bra å spille enkelte ganger. Noen andre som har vært borti dette problemet ? UT2 rulz!
b-real Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Fnix skrev (2002-10-10 17:12):Jeg har ågså kjøpt spillet. Men når jeg å noen andre skal spille LAN (de har ågså kjøpt spillet) får vi noe som "Corrupt Connection Detected". Jeg vet ikke helt hva dette problemet er men det går bra å spille enkelte ganger. Noen andre som har vært borti dette problemet ? UT2 rulz! Høres ut som nettverskproblemer...prøv å bytte på hvem som hoster gamet....og skjekk alt av plugger ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå