Gå til innhold

Musikk: Ny låt på gang, feedback? *Oppdatert*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg er ikke noe fan av denne type musikk i utgangspunktet, ei har jeg heller noe noe greie på musikk utover det vanilige. Men det hørtes da helt kurant ut.  :thumbup:

6067002[/snapback]

 

Takk ;) Nå er det vel ikke akkurat slik at man trenger å ha noe greie på musikk for å like det, men bra at du likte det du hørte :D

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er ikke noe fan av denne type musikk i utgangspunktet, ei har jeg heller noe noe greie på musikk utover det vanilige. Men det hørtes da helt kurant ut.  :thumbup:

6067002[/snapback]

 

Takk ;) Nå er det vel ikke akkurat slik at man trenger å ha noe greie på musikk for å like det, men bra at du likte det du hørte :D

6068503[/snapback]

Tenkte bare at siden jeg i utgangspunktet ikke liker den type musikk, blir jeg litt inhabil. Hadde jeg hatt mer kunnskap, kunne jeg sagt noe om oppbygning, tonevalg osv. Det jeg tenkte på.

Lenke til kommentar

Jeg er like innhabil som fkj når det gjelder musikkstil, men her er hva jeg synes:

 

Helhetlig var det greit nok, men det ble alt for monotont, du burde gjøre noe med den "bakgrunns-beaten" - for på en eller annen måte gi litt mer naturlig overganger (mellom toner enkelte steder) og oppbyggning mot noe(mot et høydepunkt jeg ikke fant). Hvis jeg ikke har missforstått så skal sånn type musikk være på en måte avslappende, frigjørende og oppkvikkende...

 

Personlig ble jeg litt svimmel av den repeaten, men ellers ganske bra.

 

Mvh. Mr. innhabil.

Lenke til kommentar
Jeg er like innhabil som fkj når det gjelder musikkstil, men her er hva jeg synes:

 

Helhetlig var det greit nok, men det ble alt for monotont, du burde gjøre noe med den "bakgrunns-beaten" - for på en eller annen måte gi litt mer naturlig overganger (mellom toner enkelte steder) og oppbyggning mot noe(mot et høydepunkt jeg ikke fant). Hvis jeg ikke har missforstått så skal sånn type musikk være på en måte avslappende, frigjørende og oppkvikkende...

 

Personlig ble jeg litt svimmel av den repeaten, men ellers ganske bra.

 

Mvh. Mr. innhabil.

6072379[/snapback]

 

Takk for kommentarene :D

Dette er en låt in progress, så jeg har jobbet litt mer på den siden jeg la den ut, det høydepunktet du etterlyser er noe som jeg har jobbet med å lage nå, har lagt til piano, og litt flere strykere og sånt ettervert. Når du nevner mer naturlige overganger er jeg ikke helt sikker på hva du tenker på, men poenget med sånn musikk som dette er at det skal være så flytende som mulig, og at man bare skal kunne drømme seg bort til den. Jeg kommer til å poste et oppdatert eksemplar av låta ganske snart, stay tuned ;)

Lenke til kommentar
Hehe....jeg husker sist du la ut sanger :p  fikk fin feedback fra meg da mener jeg å huske ;) Mener det samme nå, knallmusikk....veldig chill :D

6076856[/snapback]

 

si_men jo, husker du fikk noen låter av meg ja :D Du sa de minte deg om Moby, hehe :) Bra du likte denne også :D

Lenke til kommentar

Dette er musikk jeg aldri bruker å høre på, men siden det er du som har laget den, gjorde jeg det :)

 

Denne sangen roet meg faktsik ned, den var veldig avslappende å høre på, lag den ferdig og legg ut hele låten, hvist den ikke var ferdig, uansett, uten å ha noen kunskaper eller gleder(til vanlig) av slik musikk, må jeg si at jeg likte denne...høres ut som muikk som DJ Friendly på p3 bruker å spille

Lenke til kommentar
Dette er musikk jeg aldri bruker å høre på, men siden det er du som har laget den, gjorde jeg det :)

 

Denne sangen roet meg faktsik ned, den var veldig avslappende å høre på, lag den ferdig og legg ut hele låten, hvist den ikke var ferdig, uansett, uten å ha noen kunskaper eller gleder(til vanlig) av slik musikk,  må jeg si at jeg likte denne...høres ut som muikk som DJ Friendly på p3 bruker å spille

6079634[/snapback]

 

Takk! :D Er en stor fan av DJ Friendly :D Er DJ selv også, men da spiller jeg noe hardere ;)Kinkyspinner.com

Lenke til kommentar

Imponerende! Denne likte jeg meget godt - veldig avslappende.. fin rytme synes jeg også..

 

Som spurt ovenfor: Hvordan har du laget dette? Jeg har i noen måneder vurdert å starte med å lage lignende musikk du har her, men aldri tatt steget "fullt" ut... hadde vært veldig interessant å høre hva som har blitt gjort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...