Gå til innhold

Billig PSP på komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en ny pakke til de som f.eks. bare skal bruke den til film eller liknende. Du får ikke med noe hylster, headset eller noe sånt, men mange trenger jo ikke dette allikevel.

Et supert tilbud!

Skrevet

Men er det verd pengene?

Er det noen her som har hatt en PSP i over 1 uke og fremdeles ikke er lei av den?

Det er jo som regel slikt med slike ting. Kult den første uken, så legger du den på hyllen.

Skrevet

Socom har ihvertfall holdt meg våken flere netter (Hvis det fortsatt ikke er å oppdrive i Norge så fungerte ihvertfall US utgaven utmerket på min norske PSP uten noe modifisering etc)

Skrevet
Men er det verd pengene?

Er det noen her som har hatt en PSP i over 1 uke og fremdeles ikke er lei av den?

Det er jo som regel slikt med slike ting. Kult den første uken, så legger du den på hyllen.

6068583[/snapback]

PSP er fett nok det! Jeg kjøpte min psp i USA nesten med en gang den kom ut for ca 1,5 år siden (da kostet den ca 350$). Det var fett å spille helt til jeg kom hjem til min pc<3 Da putta jeg PSP'en i skuffen og glemte den til neste langtur.

For dere som ikke har PSP ville jeg ha slått til på dette tilbudet! Den er fet å ha på kjedelige hytteturer! :thumbup:

Skrevet
trenger man noe annet enn det som følger med? (noe utstyr)

6067846[/snapback]

Er greit med et minnekort, siden PSP'en ikke har noe minne for slikt. Siden det er såpass billig kan man jo unne seg et MS på 2 GB. :)

Skrevet
Men er det verd pengene?

6068583[/snapback]

Ja.

har runna gta:lcs og spiller nå mye homebrew.

Skrevet
Noen som har noen anelse om hvilken versjon disse er? 2.5 kanskje?

6070218[/snapback]

Dette er nok en av de nyeste versjonene fordi "Base pack'en" er helt ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...