Gå til innhold

Dette bør innføres.


Anbefalte innlegg

Vi kjenner alle diskusjonenen, hvor fanboysa krangler om hva som er ingame og hva som ikke er. I sted så jeg en "previz" trailer av Intestellar Marines. De hadde løst det hele perfekt. Det de gjorde var å legge in en liten melding før filmen startet.

 

prw.JPG

 

Ville det ikke vært bra om dette hadde blitt inført som en internasjonal standard i alle trailere? Vi har da allerede ESRB, PEGI meldingene, det kan da ikke være så vanskelig og legge til en liten en til. Ville vært en bra måte å gardere seg mot alle ryktene, unødvendig hype osv.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er klar over det. Men utviklerne er jo heller ikke så glade over aldersmerking. De hadde nok solgt en del mer hvis det ikke hadde vært 18+ klistret på pakken. Jeg tenkte at noen kunne innføre dette som en standard. En standard slik som ESRB. Ikke for spill selskapenes skyld, men for vår skyld.

Lenke til kommentar
Eh, tror du har misforstodt. Utviklere vil ha hype, det er derofr de viser slike filmer og later som de er in-game, de er ikke interisert i å være ærlige, de er interisert i å tjene penger.

6065544[/snapback]

 

Og derfor skal vi godta at de gir inntrykk av at trailere er in-game når de absolutt ikke er det? Dette er noe som absolutt burde vært på alle trailere og det er kun vi forbrukere som kan tvinge det gjennom...

Lenke til kommentar

Dette har jeg sett på flere filmer nå. Tror det vil bli vanlig siden det tross alt er i utviklerens interesse å opplyse om dette. En annen ting er at 360 og PS3 fint takler ingamegrafikk som ligner cgi, etterhvert hvertfall.

Nevner ikke Nintendo her siden disse ikke driver med slikt.

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk det hadde vert en glimrende idè og innføre. Kanskje vi kunne sluppet slike pressekonferanser som vi så av Sony igår? Folk er ikke dumme lengre og de drog det for langt forrige E3, så denne gangen ble folk overhode ikke imponert over noe av CGI sekvensene de viste.

Lenke til kommentar
Er ikke noe lignende til en viss grad innført i England allerede? Mener å ha lest at det nå er påbudt å opplyse i annonser hvis skjermbilder ikke er fra gameplay.

6068939[/snapback]

 

Du har sikkert lest akkurat det der i forbindelse med COD2 reklamen som rullet og gjekk på TV. Og det er slettes ingen dum idè dette nei.

Lenke til kommentar
Er ikke noe lignende til en viss grad innført i England allerede? Mener å ha lest at det nå er påbudt å opplyse i annonser hvis skjermbilder ikke er fra gameplay.

6068939[/snapback]

Ja de brukte COD 360 video og reklamerte som at det var COD til vanlig Xbox. Den måtte de trekke pågrunn av misvisende og feilaktig reklame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...