chokke Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 hvordan gikk det? 6065292[/snapback] Jeg og CN koste oss i fly, det skjedde. 6065307[/snapback] hørtes sinnsykt kult ut
TheDarkListener Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ja, vi må gjøre det en gang til, men med hele forumet her med. Var nesten vanskelig å finne noen å kræsje i med bare 5stk i lufta.
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Faen, jeg glemte helt han pjokken med haxx.. Men uansett.. CaptivA Stuntserver is the place where all the COOL boys hangs out. Jeg tok med meg TheDarkListener inn i flyet, men var litt distraherende at han skulle "teabagge" hele tiden mens jeg fløy. Uansett, trådstarter, vil vil se deg danse. Skriv her når du kan joine oss på en server så du kan vise oss litt skillz.. Tror vi trenger det.
GulliveR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Er det mogleg at problemet hans er ei ustabil nettlinje med mykje lagg? Er det slik er det ikkje utenkeleg at han hoppar fram og tilbake som ein annan jojo medan han spring, og han vert kasta ut av serveren når an kjem over den grensa serveren har for lagg.
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Synes dette er rart, for uansett hva feilen er, så skal jo han få en melding om HVORFOR han ble kicket.
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 æ blir med på å teste en eller annen gang, tid og sted??
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg ser helst at tiden bør passe for trådstarter, så vi lar si ifra når han kan Men dævven, ikke mens jeg er AFK sier jeg bare
GOKVELD Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!! men takk for alle svarene
El Matador Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!! men takk for alle svarene 6071243[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :!: :!: :lol: Du lurer ikke oss så lett, dummeste unnskyldningen jeg har hørt på _Veldig_Veldig_lenge. Endret 9. mai 2006 av Zevs.
Blårens Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!! men takk for alle svarene 6071243[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :!: :!: :lol: Du lurer ikke oss så lett, dummeste unnskyldningen jeg har hørt på _Veldig_Veldig_lenge. 6071283[/snapback] veldig enig! Cheater!!
GOKVELD Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!! men takk for alle svarene 6071243[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :!: :!: Du lurer ikke oss så lett, dummeste unnskyldningen jeg har hørt på _Veldig_Veldig_lenge. 6071283[/snapback] jaja, tru ka du vil
El Matador Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 veldig enig! Cheater!! 6071301[/snapback] Ville ikke gått så langt som å si at han cheater, men den unnskyldningen der var bare så sykt_sykt_dum!
El Matador Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 jaja, tru ka du vil 6071310[/snapback] Hvor skal feilen ligge i såfall? På CD-en? Jeg tror på deg når du kopierer mailen inn her.
Blårens Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Løgn!! du har brukt alt for lang tid!! det tar ikke mer enn 10 sec å kopiere en mail!!
El Matador Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Løgn!! du har brukt alt for lang tid!! det tar ikke mer enn 10 sec å kopiere en mail!! 6071329[/snapback] Ro deg ned Lamer.
chokke Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!! men takk for alle svarene 6071243[/snapback] så du sier jehg kan kjøpe BF 2, si at det er feil og få nytt + SF gratis?
GOKVELD Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 (endret) Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!! men takk for alle svarene 6071243[/snapback] så du sier jehg kan kjøpe BF 2, si at det er feil og få nytt + SF gratis? 6071359[/snapback] Nei, for jeg måtte si serienummeret til dem og da tipper jeg at de så når disse platene med feil i ble laget... vet ikke helt... Endret 9. mai 2006 av dorull_tom92
Anbefalte innlegg