Gå til innhold

Politiradioen i Oslo. Snakk om det her.


Skogli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sittet og lyttet litt idag, og det er lett å bli skeptisk når man hører om folk som har blitt slått ned og/eller ranet, og det så ofte.

 

Også var det historien om alle de løse tennene da... :wow:

 

Om jeg noengang skal bo i Oslo må jeg visst ta noen forholdsregler. Først og fremst må jeg gå med hjelm. Og i tillegg kan det hende jeg må å trene 200 m. sprint og ta opp en kampsport eller en selvforsvarskunst..

Endret av scumbag
Lenke til kommentar
Har sittet og lyttet litt idag, og det er lett å bli skeptisk når man hører om folk som har blitt slått ned og/eller ranet, og det så ofte.

 

Også var det historien om alle de løse tennene da... :wow:

 

Om jeg noengang skal bo i Oslo må jeg visst ta noen forholdsregler. Først og fremst må jeg gå med hjelm. Og i tillegg kan det hende jeg må å trene 200 m. sprint og ta opp en kampsport eller en selvforsvarskunst..

 

Jeg har alldri blitt utsatt for noe bråk når jeg har vært på byen når jeg har vært ute og driket eller lingnene.

Så jeg mener det er trykt i Oslo by. Det er alltid noen som vil lage bråk og dem holder jeg meg unna!!

Men klart noen ganger kan det skje at blind vold fåre kommer. Noe jeg på det sterkeste tar avstad fra.

Lenke til kommentar
Fy nå må dem komme seg hjem for nå er det legge tid for dritt unger!!!!!!!

Jeg synes politiet har jobbet utrolig bra, vi bør være stolt av norsk politi!!!!

Skjønner igrunn ikke, for Norsk Politi er jo amatørmessing deluxe. Dette at på med at de ikke opplever denne slag opptøyer eller liknende her, som det er i andre merkelige land. Men skal jo ikke føye det under teppet, at de har gjort en god innsats idag.

 

Kan du gi et eksempel på at norsk politi er "amatørmessig deluxe"? Og kan du forklare neste setningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...