Gå til innhold

iMesh, Morpheus eller Limewire?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Lime Wire Pro, det fungerer veldig bra. Lime Wire er også veldig godt. Jeg har ikke prøvd noen av de andre. Men Lime Wire er helt virus fritt, det er heller ikke reklame programmer som følger med.

Skrevet

Er ikke ulovlig å spørre om sånt ville jeg tro.

Regner med at du skal gjøre det samme som meg, nemlig å laste ned feriefilmene ifra Onkel Bjarne som bor i nordnorge.

Skrevet
Hvorfor ha noen av de tre i det hele tatt?

Bearshare og DC++ er helt klart det beste ;)

ZayCon

6089449[/snapback]

bittorrent er overlegent på alt annet enn små mp3 filer. på musikkalbum igjen er det bedre.

filmer, tv-serier, store samlinger = bittorrent.

Skrevet
Jeg bruker Lime Wire Pro, det fungerer veldig bra. Lime Wire er også veldig godt. Jeg har ikke prøvd noen av de andre. Men Lime Wire er helt virus fritt, det er heller ikke reklame programmer som følger med.

6061628[/snapback]

LimeWire virusfritt?? Selve programmet, ja, men har du forsøkt å laste ned zip-filer og sjekket for virus etterpå? Testet det nettopp nå og fikk dette resultatet:

Scan type:  Manual Scan

Event:  Threat Found!

Threat: W32.Alcra.B

File:  C:\Documents and Settings\Owner\Shared\Morpheus Acceleration Patch 3.zip>>Setup.exe

Computer:  HPServer

User:  Owner

Action taken:  Quarantine succeeded

Date found: 12. mai 2006  19:02:59

Du finner mer om denne hos Symantec.

Skrevet

6061628[/snapback]

LimeWire virusfritt?? Selve programmet, ja, men har du forsøkt å laste ned zip-filer og sjekket for virus etterpå? Testet det nettopp nå og fikk dette resultatet:

Scan type:  Manual Scan

Event:  Threat Found!

Threat: W32.Alcra.B

File:  C:\Documents and Settings\Owner\Shared\Morpheus Acceleration Patch 3.zip>>Setup.exe

Computer:  HPServer

User:  Owner

Action taken:  Quarantine succeeded

Date found: 12. mai 2006  19:02:59

Du finner mer om denne hos Symantec.

6089801[/snapback]

Kanksje passe litt på hva du laster ned.

Skrevet
Men Lime Wire er helt virus fritt,

6061628[/snapback]

haha, du finner ikke annet en virus der, samme med Bearshare siden de er på samme nettverk.

6089832[/snapback]

utrolig mye virsus og annen drit som ligger ute på de nettverkene.

sånne blir ofte moderert bort på bittorrent sider. er egentlig bra, hadde fått veldig dårlig rykte på seg ellers.

Skrevet
Men Lime Wire er helt virus fritt,

6061628[/snapback]

haha, du finner ikke annet en virus der, samme med Bearshare siden de er på samme nettverk.

6089832[/snapback]

Jeg har brukt limewire en evighet nå... har ikke funnet noe virus, laster dog bare ned musikk å da...

Skrevet
Jeg bruker Limewire og uTorrent, og vil vel anbefale Limewire til små filer og uTorrent til større :D

6089959[/snapback]

da er vi to :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...