Bayas Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hei jeg har tenkt og kjøpe et digital kamera. Jeg var og så på dette kameraet Pentax Optio A10. Jeg synes det hørtets veldig bra ut. Kameraet hadde innebygd 24mb kort og så står det at det har typen sd kort. Jeg lurer på om jeg kan kjøpe et sd kort med større plass en 24 mb og sette inn i kameraet. En annen ting jeg lurer på før jeg bestemmer meg om jeg skal kjøpe kameraet er om det lades via at man kobler det i pcn eller om man kan bruke strømkontakt. For jeg kan ikke ha et kamera som ikke kan lades opp ved hjelp av strømkontakt. Jeg håper at noen kan hjelpe meg på dette området.
BUCK Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hei. Du kan kjøpe et større minnekort og sette det inn i kameraet, så lenge det er av typen SD. De 24 MB som følger med er interne, som vil si at de kommer i tillegg til den lagringsplassen som er på det minnekortet du eventuelt kjøper. Når du kjøper kameraet følger det med en lader som skal kobles til strømnettet. Du bruker derfor altså strømnettet til å lade batteriet, ikke pcen. Her er for øvrig en test av kameraet: Test på Dinside.no
sarom Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Og her er en stortest på A10: http://www.dpreview.com/reviews/Pentaxa10/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå