Gå til innhold

Spillpc fra netshop kjøpt og bygget og nå solgt for 5200 kr. Den kostet 27642.


Anbefalte innlegg

Ventet i over 1 år nå. Snart ikke mere tålmodighet igjen...  :(

 

Deler din smerte der :)

 

Sitter fremdeles på min drøye 3 år gamle P4 2.4 ghz Northwood. Planla tidligere på året å oppgradere til AMD.. men vent... nå kom jo snart AM2.. så kom AM2, men almenn tilgjengelighet er jo relativt begrenset ennå. Så nå venter jeg på Conroe...lol :/

 

Men når Conroe kommer er det slutt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer ikke til kjøpe det kabinettet, men kommer til å kjøpe dette:

http://www.thermaltake.com/product/Chassis...p_image/bns.jpg

Thermatake Soprano.

 

http://www.chieftec.de/images/all/LCX-01SL-SL-B.jpg

Sto mellom dette også, men det ble det ikke.

 

Kommer ikke til å kjøpe lian li. De er ikke så stilrene som disse.

6345255[/snapback]

Den skal du lengre ut på landet med.

6346384[/snapback]

 

Så kom med noen bedre alternativer da. Ikke bare prat.

Har som sagt sett på en drøss med kabinetter. Blandt annet lian li og de var ikke så bra si det sånn.

Lenke til kommentar

Se nøye på Dette kabinettet, et helt sykt bra kabinett:

 

- Stor plass til bygging av pc

- MANGE vifter som sørger for god kjøling

- Plass til en drøss av hdd og Cd-rommer til senere oppgradering

- En helt sykt unik finish som ikke mange kan måle seg med, har selv vært og kjent på det og alle hengsler, dører og alt sitter skikkelig. Her er det ikke noe plastik og skrangel

 

Det eneste negative jeg kan komme på må være prisen, men det verdt det når du skal bruke 30k på en pc.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Bortkasta ... :p

6349141[/snapback]

 

Kabinettet eller Lydkortet??

6349360[/snapback]

 

2212,-

https://prisguiden.no/product.php?productId=35816

 

 

sett prisramme til 20 000 og merk ingen forskjell. bare et tips.

 

quote:

You can save the money, get just as much performance, and then you have the privilege of telling the guys that think they're getting more from paying more that they're dillusional.

 

på et hovedkort så er det en integrert lydkort, muligens en creative 24bits.

lydkortet xi-fi 24bits koster 1000kr uten tilbehør. 3000kr med fjernkontrol og box, er det det samme lydkortet?

xi-fi har støtte for mer valg i spill. eax etc, ingen av lydkortene er dårlige dette er bare det beste av det beste?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Se nøye på Dette kabinettet, et helt sykt bra kabinett:

 

- Stor plass til bygging av pc

- MANGE vifter som sørger for god kjøling

- Plass til en drøss av hdd og Cd-rommer til senere oppgradering

- En helt sykt unik finish som ikke mange kan måle seg med, har selv vært og kjent på det og alle hengsler, dører og alt sitter skikkelig. Her er det ikke noe plastik og skrangel

 

Det eneste negative jeg kan komme på må være prisen, men det verdt det når du skal bruke 30k på en pc.

6348808[/snapback]

 

Been there done that. Har ikke så mye plass derfor får jeg ikke plass til ett sånt beist. Ja jeg vet at mitt støtter bare ATX, mens dette støtter ATX og BTX.

Dessuten har jeg jobbet i pc produksjon så framtidige oppgraderinger blir mitt minste problem.

 

Hvor mange cd rom og harddisker trenger man egentlig?

1 dvd rom, 1 dvd brenner. Thermaltake kabinettet mitt støtter i tillegg 5 harddisker.

 

Så ser virkelig ikke hvorfor jeg skal investere i en stor koloss framfor noe mindre.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Bortkasta ... :p

6349141[/snapback]

 

Kabinettet eller Lydkortet??

6349360[/snapback]

 

2212,-

https://prisguiden.no/product.php?productId=35816

 

 

sett prisramme til 20 000 og merk ingen forskjell. bare et tips.

 

quote:

You can save the money, get just as much performance, and then you have the privilege of telling the guys that think they're getting more from paying more that they're dillusional.

 

på et hovedkort så er det en integrert lydkort, muligens en creative 24bits.

lydkortet xi-fi 24bits koster 1000kr uten tilbehør. 3000kr med fjernkontrol og box, er det det samme lydkortet?

xi-fi har støtte for mer valg i spill. eax etc, ingen av lydkortene er dårlige dette er bare det beste av det beste?

6349446[/snapback]

 

Har hørt mange interne lydkort på pc`er og de er crappy i forhold til de man kan kjøpe utenom. Er derfor vil ha noe bedre for en gangs skyld.

 

Så hvis det er det samme lydkortet internt? Finn ett hovedkort med samme specs på det innebygde lydkortet som X-Fi pro.

Lenke til kommentar
Se nøye på Dette kabinettet, et helt sykt bra kabinett:

 

- Stor plass til bygging av pc

- MANGE vifter som sørger for god kjøling

- Plass til en drøss av hdd og Cd-rommer til senere oppgradering

- En helt sykt unik finish som ikke mange kan måle seg med, har selv vært og kjent på det og alle hengsler, dører og alt sitter skikkelig. Her er det ikke noe plastik og skrangel

 

Det eneste negative jeg kan komme på må være prisen, men det verdt det når du skal bruke 30k på en pc.

6348808[/snapback]

 

Been there done that. Har ikke så mye plass derfor får jeg ikke plass til ett sånt beist. Ja jeg vet at mitt støtter bare ATX, mens dette støtter ATX og BTX.

Dessuten har jeg jobbet i pc produksjon så framtidige oppgraderinger blir mitt minste problem.

 

Hvor mange cd rom og harddisker trenger man egentlig?

1 dvd rom, 1 dvd brenner. Thermaltake kabinettet mitt støtter i tillegg 5 harddisker.

 

Så ser virkelig ikke hvorfor jeg skal investere i en stor koloss framfor noe mindre.

6350126[/snapback]

 

 

Vis du ikke har mange disker og cd-rommer så er det like greit med en litt mindre kabinett. Jeg har 2 cd/dvd-rom + 1 vifte styring i mitt kabinett + 3 disker hos meg, mens en 4 er på vei.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Se nøye på Dette kabinettet, et helt sykt bra kabinett:

 

- Stor plass til bygging av pc

- MANGE vifter som sørger for god kjøling

- Plass til en drøss av hdd og Cd-rommer til senere oppgradering

- En helt sykt unik finish som ikke mange kan måle seg med, har selv vært og kjent på det og alle hengsler, dører og alt sitter skikkelig. Her er det ikke noe plastik og skrangel

 

Det eneste negative jeg kan komme på må være prisen, men det verdt det når du skal bruke 30k på en pc.

6348808[/snapback]

 

Been there done that. Har ikke så mye plass derfor får jeg ikke plass til ett sånt beist. Ja jeg vet at mitt støtter bare ATX, mens dette støtter ATX og BTX.

Dessuten har jeg jobbet i pc produksjon så framtidige oppgraderinger blir mitt minste problem.

 

Hvor mange cd rom og harddisker trenger man egentlig?

1 dvd rom, 1 dvd brenner. Thermaltake kabinettet mitt støtter i tillegg 5 harddisker.

 

Så ser virkelig ikke hvorfor jeg skal investere i en stor koloss framfor noe mindre.

6350126[/snapback]

 

 

Vis du ikke har mange disker og cd-rommer så er det like greit med en litt mindre kabinett. Jeg har 2 cd/dvd-rom + 1 vifte styring i mitt kabinett + 3 disker hos meg, mens en 4 er på vei.

6351136[/snapback]

 

Akkurat. Jeg kjøper utifra behov. :) Det mange av de andre ikke har skjønt. Venter fortsatt på svar om interne lydkort som er bedre enn X-fi Pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...