Gå til innhold

Spillpc fra netshop kjøpt og bygget og nå solgt for 5200 kr. Den kostet 27642.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skjønner ikke helt hva folk skal med så småe disker. 250 GB tar det ikke lang tid å bruke opp hvis du er i siget.

Også skjønner jeg ikke helt at folk absolutt skal kjøpe så dyre skjermkort. Bare tull å bruke 4-5 tusen på bare skjermkortet. Det mener jeg seriøst.

Folk klarer da fint å spille på både GeForce 6800GT og 7800GT. Så jeg skjønner ikke helt hva folk skal med skjermkort til 4-5000 lapper. Selv har jeg et skjermkort som kosta meg 629 kr på netshop. Det fungerer ypperlig. Til spill også.

Ville gått litt ned på skjermkortet og kjøpe noen flere/større disker. 250 GB er litt for lite. lurer litt på å kjøpe meg flere disker selv også.

 

Sier bare behov behov behov behov. Hvert sitt bruk. ;)

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for tilbakemelding så langt, men fortsatt usikker på om blir intel eller amd.

Enkel eller dual prosessor.  :(

6068248[/snapback]

 

Gå for Dual Core AMD ;)

 

Hvorfor skulle du egentlig velge Intel? Conroe har ikke kommet ennå.

Ville vært idiotisk å kjøpe en Pentium4.

Lenke til kommentar

UUnreal:

du bør uten tvil gå for en AMD 4800+ eller FX60, alt etter hvor mye penger du vil bruke. vil garantert ikke angre på det, og kan garantere at det er det beste valget for deg.

 

Bare ikke kjøp deg en Pentium4, så går det greit.

 

Om du vil vente på AM2 eller Intel Conroe, så er det opp til deg.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Du bør _uten tvil_ slå fra deg tanken om en FX60...

6068456[/snapback]

 

Fins nok av folk som kjøper en FX60, husk at det er en maskin til 30k det er snakk om, proessoren er veldig viktig, og FX60 er det desidert beste man får tak i idag.

 

Personlig ville jeg heller gått for en 4800+ hvis det er socket939 det er snakk om, men det blir litt synsing.

Lenke til kommentar
Hvis du skal kjøpe kjapt så er det lurt å gå for en dual-core AMD 4400. Du vil aldri angre på den 20"s Nec-skjermen, samt enten ett 7900 GTX (evt. 1900 XT), eller to 7900 GT.

6068565[/snapback]

 

Til en så dyr pc kan han spandere på seg en 4800+

Lenke til kommentar

Om jeg skulle kjøpt pc så hadde jeg gjort noe slik som løsningen under, muligens litt større harddisk.

Når det gjelder ram så har jeg muligens valgt litt mye. Men når man har så mye penger så kan man sløse litt. Og jeg vil uansett velge mengde over hastighet. At A64 elsker timings er bullshit for alt annet enn benchmarks.

Jeg mener også at det er ikke verdt prisen å kjøpe fx60 eller skjermkort som er noen få prosent bedre enn den billigere modellen. Ville heller brukt pengene på utstyr som holder lengre. Feks høytalere, kabinett eller muligens high-end kjøling.

 

Og skal du kjøpe i dag så er AMD det soleklare valget.

 

Lykke til med kjøpet!

post-31441-1147187460_thumb.png

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...