Gå til innhold

Guild forum hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nå vært guildmaster for et guild på Quel'Thalas en liten stund nå og fler og fler av folka vil at vi skal ha et forum. Derfor søkte jeg litt og fant et sted som tilbyr gratis forum hosting. Det jeg nå lurer på er hvilke forum kategorier er det som trengs på et slikt forum? Har søkt på nettet men finner ingen andre guild forums å se på. Tenker på kategorier som General, Trade osv... hva er liksom nødvendig?

 

Takk for alle konstruktive svar :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lite forslag:

 

 

Public:

 

General Chat

Recruitment

 

Member Section:

 

General:

DKP:

Raids:

Off-Topic:

 

Classforums:(her lager du en kategori til hver class men setter det slik at bare de som er den classen kan lese/se det)

6058564[/snapback]

 

Det var en ganske bra forklaring, og hvis du vil ha gratis forum, kan du finne det her

Lenke til kommentar
Lite forslag:

 

 

Public:

 

General Chat

Recruitment

 

Member Section:

 

General:

DKP:

Raids:

Off-Topic:

 

Classforums:(her lager du en kategori til hver class men setter det slik at bare de som er den classen kan lese/se det)

6058564[/snapback]

Kunne tenkt å brukt Event/Raids istedet for DKP, siden du som regel bruker et eget DKP system for DKP.

Lenke til kommentar
DKP = Dragon Killing Points

poeng man får for å drepe forskjelige bosser i spillet, vanligvis brukt i ZG/MC/BWL/AQ og outdoor bosser.. mange forskjelige systemer

6060450[/snapback]

 

Har hørt ok folk som bruker TKP i Zg siden det er troll de dreper. Altså Troll Killing Points.

Lenke til kommentar
DKP = Dragon Killing Points

poeng man får for å drepe forskjelige bosser i spillet, vanligvis brukt i ZG/MC/BWL/AQ og outdoor bosser.. mange forskjelige systemer

6060450[/snapback]

 

Har hørt ok folk som bruker TKP i Zg siden det er troll de dreper. Altså Troll Killing Points.

6060618[/snapback]

Ja det er mange guilder som har egen ZKP/TKP for zul'gurub og DKP for MC/BWL/AQ :)

Lenke til kommentar

Ja det er mange guilder som har egen ZKP/TKP for zul'gurub og DKP for MC/BWL/AQ :)

6060729[/snapback]

 

Der datt jeg av litt, - det er da ikke akkurat mange drager i hverken MC eller AQ? ;)

6060846[/snapback]

nei men DKP er tatt fra everquest hvor det meste er drager, å istedenfor å sette opp et helt nytt system bruker man bare det samme i WoW og andre spill (regner jeg med)

Lenke til kommentar

Guildet vårt har:

 

Public:

 

- General

- Recruitment

- For Sale

- Anypoints (i forbindelse med AQ åpning der vi laget en farmekonkurranse med epic premier)

- AQ Farming Tips and Tricks (samme som over)

 

Private:

 

- General

- DKP Whine (der fleste av mine poster ligger)

- Strats/Info

- Raids

- Tradeskillers (der folk poster hvilke sjeldne reciper dem har etc.

- Addons/Mods

- Screenshots/Images

 

Classes:

 

- Healer Classes

- Druid

- Hunter

- Mage

- Paladin

- Priest

- Rogue

- Warlock

- Warrior

 

PvP:

 

- PvP General

- PvP Warsong Gulch

- PvP Arathi Basin

- PvP Alterac Valley

Lenke til kommentar

Ja det er mange guilder som har egen ZKP/TKP for zul'gurub og DKP for MC/BWL/AQ :)

6060729[/snapback]

 

Der datt jeg av litt, - det er da ikke akkurat mange drager i hverken MC eller AQ? ;)

6060846[/snapback]

nei men DKP er tatt fra everquest hvor det meste er drager, å istedenfor å sette opp et helt nytt system bruker man bare det samme i WoW og andre spill (regner jeg med)

6062592[/snapback]

 

tror ikke helt du skjønte hva jeg mente. - Hva er poenget med å kalle det ZKP/TKP hvis man kaller det DKP i MC :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...