invalid_user Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hei. Jeg tenkte jeg skulle brenne et par filer ut på en dvd med Nero, og når jeg bruker Nero Burning ROM, kommer det en feilmelding (Send/Ikke Send). Jeg lurer på om dette er et kjent problem, og om det kan fikses? Nero Express funker som bare det, forresten.
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hei! Det er mye som kan være feil. Legg inn Nero på nytt eller prøv en ny versjon. Hilsen, efikkan.
invalid_user Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Takk for svar. Jeg har hatt dette problemet siden i fjor høst, og da prøvde jeg å reinstallere hele greia, men det hjalp visst ikke. I dag tenkte jeg å prøve å legge det inn igjen, men problemet var ikke borte. :/
ilpostino Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg tenkte jeg skulle brenne et par filer ut på en dvd med Nero, og når jeg bruker Nero Burning ROM, kommer det en feilmelding (Send/Ikke Send). Jeg lurer på om dette er et kjent problem, og om det kan fikses? Nero Express funker som bare det, forresten. 6057714[/snapback] såvidt jeg vet så er dette et ganske kjent driverproblem med Nero. Jeg har hatt det selv og det eneste som hjalp var å reinnstalere os'et...
invalid_user Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Er Nero Express noe av det samme da? Hva er forskjellen?
ilpostino Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Er Nero Express noe av det samme da? Hva er forskjellen? 6057917[/snapback] Nero Express er det samme.... forskjellen er at Nero Express er en "lettutgave" mens den valige Nero har flere brennemuligheter og er mer avansert...
mandela Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 av ren nyskjerrighet, hvilken nero versjonsnummer bruker du? har du brukt nero clean tool etter avinstallasjonen? (dersom den fungerer med ditt versjonsnummer) http://www.nero.com/nero6/eng/General_Clean_Tool.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå