Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tror dere det blir lærerstreik i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

En skikkelig streik før sommerferien har jeg ønsket meg så lenge jeg har gått på skole. Hadde vært topp å avslutte tolv års skolegang med en slik! :D

 

Karakterer og slikt får man vel alltids en ordning på.

Lenke til kommentar

Håper også at det blir en langvarie streik.

 

Alle lærerne jeg har spurt om de tror det blir streik, sier JA. Så da er det bare å håpe på at streiken ble landsdekkene (iallefall at Dalane VGS blir tatt ut) og at den blir langvarie (fra 24. mai og ut skoleåret). Det hadde vært fint!

Lenke til kommentar
Mener å erindre og ha sett en plass at eksamen skulle kjøres som normalt ved en streik, da eksamensavviklingen ikke var avhengig av lærere.

6060700[/snapback]

 

Mener også å ha lest dette. Men prøvene vil ikke bli rettet så lenge lærerne er i streik.

 

Muntlig eksamen vil heller ikke bli gjennomført dersom lærerene fremdeles er i streik.

 

Jeg leste dette i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=573759&hl=Streik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk

Om det blir streik, kan det bli aktuelt å få standpunktkarakterene satt lik julekarakterene. yay for streik? dont think so :thumbdown:

Lenke til kommentar
Håper også at det blir en langvarie streik.

 

Alle lærerne jeg har spurt om de tror det blir streik, sier JA. Så da er det bare å håpe på at streiken ble landsdekkene (iallefall at Dalane VGS blir tatt ut) og at den blir langvarie (fra 24. mai og ut skoleåret). Det hadde vært fint!

6060675[/snapback]

 

Dalane VGS står nok langt bak i køen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...