Gnurk Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nå har det seg sånn der jeg spiller på Balnazzar at en fyr ved navnet Ninjam (abvious nick) scammer folk så det holder på servern, de fleste vet om det men mange går på fellene hans. Han sier f.eks at han kan craft Hide of the Wild of diverse andre epic items hvor maths er nokså dyre. I mitt guild bruker vi selge leaf & eye fra majordomo, så var denne fyren interresert i kjøpe Leaf av oss for vår standard pris 300g. Så vi tok domo, leafet lå i eska og vi summonet han inn. Vi mottok 300g uten noen bruduljer, deretter loota vi leafet selv, og fyren fikk smake sin egen medisin.. Må si selv at det kanskje virker lamt på en måte, men på en annen side vare vannvittig morsomt ... 6054857[/snapback] Synes han absolutt fikk som fortjent. Har svært lite til overs for scammers - så "øye for øye, tann for tann" holder lenge for meg. jhj: Må nesten spørre, hvordan fortalte "ninjam" at han selv hadde blitt scamma? Hadde han egentlig forventet så mye annet hvis det stemmer at han er en av de største "idiotene" på Balnazzar?
OddZen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Du er rogue ikkesant brutti? da veit jeg hvem du er Endret 8. mai 2006 av LeanFear
ugotabanana Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Du er rouge ikkesant brutti? da veit jeg hvem du er 6061203[/snapback] Stemmer bra det.
Kyppre Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Fin dobbelmoral, fint at dere har det gøy da. 6059016[/snapback] Sant - her er det "øye for øye, tann for tann" som gjelder. 6059786[/snapback] Vi sendte riktignok pengene tilbake til han dagen etter, dette var kun for å lære han en lekse, ikke for å stjele pengene hans... Wreck - V o o d o o
Knofle Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vi har noen eklinger på hordesida og. Lastebil og Comsys for å nevne noen.
Punk/rock Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Ninjam virker som en grei fyr da, imotsetning til de flest high-level player'ne som gir fullt faen i andre Mener å huske at det ikke er no spess i veien med gear'et hans heller :\ Rank12-13 eller no også Anyway, morro det der
Gamlemor Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Vi sendte riktignok pengene tilbake til han dagen etter, dette var kun for å lære han en lekse, ikke for å stjele pengene hans... Wreck - V o o d o o 6061866[/snapback] Nå fikk jeg plutselig litt respekt for det dere gjorde
Kyppre Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Ninjam virker som en grei fyr da, imotsetning til de flest high-level player'ne som gir fullt faen i andreMener å huske at det ikke er no spess i veien med gear'et hans heller :\ Rank12-13 eller no også Anyway, morro det der 6074389[/snapback] så å stjele items fra folk som de har betalt gull i bøtter og spann for eller farmet i mangevis av timer for er bedre enn å "gi faen i andre"?
Punk/rock Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Så han stjeler mye? Tviler, jeg la merke til han i IF.. Rank 13 gear så det holder Blir ikke det veldig mye PvP hver dag? Har ikke hørt noen som har sagt noe negativt om han siden jeg startet på serveren for ca 2 måneder siden. Men enig i det du sier, er ikke bra å stjele fra andre som jobber for det BTW - det virker som ingen liker han her, men så ut som mange likte han i IF mange rundt han med /salute og /cheer Han har visst noen fans på serveren
Dʋgɢtung Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det sto mange tråder om han og Thomas på realm-forumet. Var mange forbanna folk som hadde blitt scamma. Guilden de hadde het vel et eller annet med Ninja, og likevel gikk folk på det. Trist. Han scammet en guildie for Hide of the Wild-ingrediensene + pengene han skulle ha for å lage det også. Kjipt når slikt skjer.
J@cob Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Pardon me for asking, men hvordan scamma han folk? sa han "Penga først, Hide of the Wild neste uke." ?
Punk/rock Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Dette er jo egentlig ikke no spesielt, han fikk jo tross alt tilbake pengene sine Altså, han tapte jo ikke noe på det. Nå går han sikkert for Grand Marshal som er mye bedre enn reward'ene fra Hunter epic questen. Jeg mener, han kommer jo til å bli utrolig rå med Gm' våpnene, isteden for de vanlige epic hunter våpnene.. Så imo burde dere ha latt han få leafet, isteden for å gi han mer status/oppmerksomhet enn han allerede har.. Dere gjør jo han en tjeneste! Tenk dere at han går rundt med våpen som er bedre enn de fleste PvE drops man finner i 40 man instancer ^^ Pluss de ser jo helt syke ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå