Gå til innhold

Spore E3-video ute

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
For det første er Valve en utvikler ikke en utgiver, og de eneste spillene de gir ut er amatørspill laget av fans. For det andre er Spore utviklerene, nettopp EA, så sier seg selv at de vil gi ut spillet selv.

6057987[/snapback]

Det du sier stemmer ikke helt.

Valve er ikke bare utviklere. Steam, som eies av Valve Software, fungerer som nettbasert distributør for flere store titler. F.eks Episode One som er den offesielle oppfølgeren til HL2 utviklet av selveste Valve kan kjøpes helt og holdet via Steam med kreditt kort. Darwinia, Ostfront og SiN er jo bare noen andre lovende titler som er utviklet av andre enn Valve, men som selges via Steam.

Forøvrig ble Valve saksøkt av det som da het Sierra Entertainment da de lanserte Steam. Sierra Entertainment mente Steam brøt med kontrakten de hadde med Valve som distributør av HL2, slik som EA Games har med bl.a Dice.

Tar du en titt her så finner du en liste over andre uvtiklere som har avtalter med Valve Software om distributasjon via Steam. Noen er mod-baserte utviklere, mens andre, f.eks Gearbox, Reality Pump Studios og Introversion Software, er egne uavhengige selskaper.

Hadde vært hyggelig å sett Spore til $29.95 på Steam.

Endret av skag1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg sa gir de for det meste ut amatørspill, og det bekrefter jo du, men jeg hadde vist glemt episode one. Poenget er at det er EA som både lager og gir ut Spore.

Skrevet

noen som kan fortelle meg åssen jeg kan få sett den videoen fra youtube?

finner ikke noe download eller view video knapp noe sted jeg.

Skrevet
Som jeg sa gir de for det meste ut amatørspill, og det bekrefter jo du, men jeg hadde vist glemt episode one. Poenget er at det er EA som både lager og gir ut Spore.

6060724[/snapback]

Trodde du mente amatørmessige spill istedetfor spill utviklet av amatører (hobby).

Forskjellen er kan være ganske vesentlig :)

Synd EA alt har rettighetene da.

Skrevet
noen som kan fortelle meg åssen jeg kan få sett den videoen fra youtube?

finner ikke noe download eller view video knapp noe sted jeg.

6061468[/snapback]

Bare å trykke på linken så skal den komme opp etter en stund avhengig av hvilken hastighet du har på internettlinja di.

Skrevet
Det jeg lurer på er hvor mye plass det kommer til å ta? :p

6060032[/snapback]

Ikke så mye faktisk. Alt blir generert i spillet, så spillet blir faktisk ikke så stort sammenlignet med titler som er tilgjengelige nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...