Gå til innhold

Warrior build, lvl 30 med whirlwind axe?


Anbefalte innlegg

Heisann, ble nettopp lvl 30 og vil i den anledning skaffe med whirlwind axe rimelig tidlig for å være litt imba^^

Er det noen som kan anbefale et build til meg hvor jeg kan får høye crits og gjøre MYE dmg? Tenkte å plassere en del points i arms treet, men vet ikek hva som er best mtp. at det er et 2H wpn...

Tips og lenker til build taes i mot med stor takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, ble nettopp lvl 30 og vil i den anledning skaffe med whirlwind axe rimelig tidlig for å være litt imba^^

Er det noen som kan anbefale et build til meg hvor jeg kan får høye crits og gjøre MYE dmg? Tenkte å plassere en del points i arms treet, men vet ikek hva som er best mtp. at det er et 2H wpn...

Tips og lenker til build taes i mot med stor takk! :D

6052798[/snapback]

 

på level 30 med WW axe annbefaler jeg fury. et armsbuild uten MS er bortkastet imo.

Lenke til kommentar

Tusen takk for raskt svar! Ser på arms treet at det er mulig å få 5% bedre crit chance med 2H wpn.. Er dette noe å gå for?

Vil gjerne også få en link til et build da jeg ikek vet hvor i Fury treet jeg bør sette poengene...

Lenke til kommentar

Fury Talents (21 points)

 

 

Cruelty (5/5)

- Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

 

Unbridled Wrath (5/5)

- Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage with a weapon.

 

Improved Cleave (3/3)

- Increases the bonus damage done by your Cleave ability by 120%.

 

Piercing Howl (1/1)

- 10 Rage

Instant cast

Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.

 

Improved Battle Shout (2/5)

- Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 10%.

 

Enrage (5/5)

- Gives you a 25% melee damage bonus for 12 seconds up to a maximum of 12 swings after being the victim of a critical strike.

 

 

 

Ville så satse på å makse ut Imp Battle Shout. Skaff deg senere flurry så du kan gå dualwield om 5-6 levler. dette vil være mer effektivt for å levle med.

 

Husk også å sette et talent i deathwish. meget bra skill for å blannt annen kunne avbryte fear.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Jeg gikk dual wield på rundt lvl 29 ellernoe, og levlet til 60 med det (ett unntak ved lvl 40 tror jeg).

 

Lå på over 40k rested xp/timen på lvl 30, og dro omtrent den xp'en helt til 60.

Lå godt over 50k rested xp/timen på lvl 47 i azshara.

Lenke til kommentar
Jeg gikk dual wield på rundt lvl 29 ellernoe, og levlet til 60 med det (ett unntak ved lvl 40 tror jeg).

 

Lå på over 40k rested xp/timen på lvl 30, og dro omtrent den xp'en helt til 60.

Lå godt over 50k rested xp/timen på lvl 47 i azshara.

6057168[/snapback]

 

Hadde faktisk 45k i timen som level 29 shaman i går, rested da. Hadde veldig bra gear da (tidligere twink :))

Lenke til kommentar
Jeg gikk dual wield på rundt lvl 29 ellernoe, og levlet til 60 med det (ett unntak ved lvl 40 tror jeg).

 

Lå på over 40k rested xp/timen på lvl 30, og dro omtrent den xp'en helt til 60.

Lå godt over 50k rested xp/timen på lvl 47 i azshara.

6057168[/snapback]

 

Hadde faktisk 45k i timen som level 29 shaman i går, rested da. Hadde veldig bra gear da (tidligere twink :))

6057449[/snapback]

hadde 30k/timen som lvl 41 (standard lvling), ikke rested. Med arms spec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...