Gå til innhold

Email og formatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror systemet mitt trenger en formatering nå. Eller skal iallefall bruke et Norton ghost image, men problemet er at jeg har alle emailene (Outlook) på den systemdisken, og jeg har ikke hatt på den innstillingen som gjør at mailene fortsatt er på mailserveren..

Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eventuelt

Noen e-poster kan være viktigere enn andre og kan skape mye trøbbel hvis de skulle gå tapt - derfor kan det være lurt å ta sikkerhetskopier av e-postmeldingene sine nå og da. Acubix PicoBackup for Outlook Express gir deg en rekke valgmuligheter som tidsstyrt backup både av e-post og innstillinger, kryptering i 256-bit og zip-komprimering. Du kan også velge om du vil kopiere de til en lokal eller ekstern harddisk, en FTP-server eller brenne sikkerhetskopien til en CD eller DVD.

http://php.digi.no/phpf/prog_r.php?id=545

Skrevet (endret)

Regner med at den funker da også for Outlook også. Bruker ikke outlook express :p

Skal egentlig bare ha dem et sted for så å ta dem tilbake igjen etter å ha brukt norton ghost på systemdisken...

Endret av Edmund Blackadder
Skrevet (endret)

Et lite spørsmål til.. Har hørt at det finnes en måte der emailen forblir på serveren slik at hvis du er på flere PCer, så trenger du ikke å gå til en av dem for å skaffe en spesiell email?

enda et.. Er det en måte å skifte location til cache i opera?

Endret av Edmund Blackadder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...