Gå til innhold

Liker jente, liker hun meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på ossen det har gått hvis han har brukt noen av de siste tipsa han har fått her. Da må han nok finna seg et nytt hjem.... kanskje ett nytt navn også, :roll:.

Skrevet
Gjør henne gravid. Da har hun ikke noe valg. ;)

6278605[/snapback]

Haha, den er genial. Prøve til helga :p

Trådstarter: Hvordan går det med forholdet?

Skrevet (endret)

et genialt tips jeg akkurat gjorde. bli me et annet par og spis mat (taco ^^ )

åsså se film i kjeller stuen eller loftet osv..for da kan det gå så mye bedre..bare det at han gutten som var med ikke var sammen med hun andre jenta eller noe da..han drog jeg bare med, var bare jeg og hun som liksom rota litt og sånt..men og spise med et annet par er genialt

Endret av xitto
Skrevet (endret)

åsså se film i kjeller stuen eller loftet osv..for da kan det gå så mye bedre..bare det at han gutten som var med ikke var sammen med hun andre jenta eller noe da..han drog jeg bare med. var bare jeg og hun som liksom rota litt og sånt..men og spise med et annet par er genialt

6323282[/snapback]

ehm..var ikke meningen og quote

Endret av xitto
Skrevet
Alkohol løser kanskje ingen problemer, men det gjør faen ikke melk heller. Så hvorfor ikke prøve den veien?

6316061[/snapback]

Men hvis du vinkler det denne veien, "Alkohol skaper problemer, men melk gjør ikke."

Skrevet

åsså se film i kjeller stuen eller loftet osv..for da kan det gå så mye bedre..bare det at han gutten som var med ikke var sammen med hun andre jenta eller noe da..han drog jeg bare med, var bare jeg og hun som liksom rota litt og sånt..men og spise med et annet par er genialt

6323282[/snapback]

Que? :dontgetit:

Skrevet

ja..virker som dere er domme som ikke skjønte det..jeg siktet til det jeg skrev først i posten...resten skrev jeg egentlig bare for og skrive noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...