Mottiman Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Når jeg starter opp windows får jeg opp denne feilmeldingen: Vent mens Norton Antivius 2005 konfigureres og på ruten foran står det: This MSI must be launched trough setup Jeg klarer ikke få den vekk! Kjønner ingenting heller, men forhåpentligvis gjør noen av dere d. Vet dere hva jeg kan gjøre? Jeg kan ikke installere norton på nytt, fordi det fulgte med pc'en. Vær så snill og hjelp! Endret 2. mai 2006 av Mottiman
Dr. Mobius Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 For det først burde du ha postet dette i Programvarekategorien, og for det andre er det veldig vanskelig å lese hva som står på bildet.
Mottiman Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 For det først burde du ha postet dette i Programvarekategorien, og for det andre er det veldig vanskelig å lese hva som står på bildet. 6030134[/snapback] Ops.. Merkelig at det fungerte slik, det gjør det ikke på andre forum. Men det står: Vent mens Norton Antivius 2005 konfigureres og på ruten foran står det: This MSI must be launched trough setup
darkness| Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det er en installasjon som prøver å gå. Har du adminrettigheter?
Mottiman Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Det er en installasjon som prøver å gå. Har du adminrettigheter? 6030175[/snapback] Ja
Mottiman Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Ingen som vet? Går det an å endre innstillinger til Window Installer noen sted?
Zethyr Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Sikker på at dette er en installasjon til Norton AV 2k5 ? Uansett hva det er kan du jo fjerne det fra startup (finnes sikkert i registret.. søk etter "Run", "RunOnce", "RunOnceEx" e.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå