Ironmann Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har opplevd noen ganger igjennom mitt liv som trofast gamin nerd at noen spill bare slutter for tidlig? Gun og Rouge Trooper er to eksempler. Begge de veldig spennende spill som æ dessverre fullførte på en dag begge på normal vanskelighetsgrad. og når du har fullført ett slikt spill så mener jeg at det er ikke noe artig å bare hoppe te ett høyere vanskelighetsgrad å fullføre det på nytt noen som er enige? jeg har sett emner der de tar opp at Gun var for kort men dette emnet skal ta opp generelt alle spill som folk føler var en dag eller to for kort i underholdningen.
ZayCon Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Tomb Raider: The Legend virker veldig kort. Satt i 1 og en halv time og spilte å da var jeg 14% ferdig ZayCon
JacEr Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Call of Duty 2 var det alt for få oppdrag i, synes jeg. Venter utålmodig på Expansion Packs!
krizkriz Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hører mange sier at Half-Life 2 var for kort. Har ikke testet selv. Men jeg mener at Hitman Contracts er altfor kort. Det er få baner og mange av de er kopier fra de to andre spillene
Knarke Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Uenig i at HL2 var for kort. Akkurat som en god film, visste HL2 når det skulle rundes av. Uansett finnes nok av korte spill, men et større problem i mitt sinn er spill som altfor LANGE, som f.eks Chaser, om noen fortsatt husker det.
Amento Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 The legend of Zelda: The wind waker Alt for kort og bossene var alt for enkle... Det er et utrolig bra spill som bare plutselig var slutt Gleder meg til The twilight princess...
Blib Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Drømmefall. Joa, det er langt, men hadde håpt på noe ala Den Lengste Reisen. Ellers er jo Max Payne-spillene veldig korte også.
Piratpjokken Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hører mange sier at Half-Life 2 var for kort. Har ikke testet selv. De super cs nerdene som har "über-aim som rokker morra di" som spiller 14 timer non-stop synes hl2 var for kort! Personlig så syntes eg det var akkurat passe! Endret 3. mai 2006 av jalla`n
hugRmunR Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Max Payne spillene var for korte... Men fy fader for non fantastiske spill da ^^
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ellers er jo Max Payne-spillene veldig korte også. 6034560[/snapback] Er enig i at nummer to var for kort. Å si at 1'ern var kort må jeg få si er tull. Dessuten var begge to så jævlig bra at lengden ikke gjør noe. En her som sa at HL2 var som en god film. Det er tull. Max Payne, derimot, er som en god film. Er også enig i at Rogue Trooper var for kort. Det har jo en COOP-multiplayer-funksjon, men nå var jo den så elendig (utrolig få maps, og hvert map var dritlite - men det var gøy så lenge det varte) at det egentlig ikke teller. King Kong synes jeg også kunne vært mye lengre.
hugRmunR Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Å si at 1'ern var kort må jeg få si er tull. 6034730[/snapback] Jeg syns jaffal det var kort... Brukte vel rundt 10 timer på det
Blib Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Joa, helt enig i at MP er fantastiske spill, men jeg skulle bare gjerne hatt mer av de. Kanskje det bir en MP3 eller MP0 istedenfor..?
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Northern: Ah, da lekte visst du deg ikke like mye med slo-mo effektene da. Blib: At det kommer en MP3 tror jeg ikke du skal se bort fra. De holder jo ikke på med noe akkurat nå (grunnet 'Alan Wake'), men jeg tror nok de begynner på med et nytt MP en kort stund etterpå Wake har kommet ut. Endret 3. mai 2006 av Hr. Jenssen
bamsebums Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Å si at 1'ern var kort må jeg få si er tull. 6034730[/snapback] Jeg syns jaffal det var kort... Brukte vel rundt 10 timer på det 6034752[/snapback] Det første Metal Gear Solid spillet er altfor kort. Det brukte jeg ca. 3 timer på etter å ha spillt det gjennom noen ganger. Men historien er en av de beste jeg har sett i noen spill.
hugRmunR Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Northern: Ah, da lekte visst du deg ikke like mye med slo-mo effektene da. 6034768[/snapback] Lekte meg ikke så mye med de nei =P Men har blitt utroli mye leking i 2'eren da Hehe
Isbilen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Beyond Good and Evil var alt for kort. Ellers synes jeg main quest i Oblivion kunne vært et par hakk lengre...
O.J Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Battle For Middle Earth 2 syns jeg var altfor kort. spilte gjennom Good Campaign og Evil Campaign på kort tid, på "medium" vanskelighetsgrad. det spillet kunne gjerne vært dobbelt så langt.
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja, kampanjene der var jo knøttsmå! Likevel, man får jo tilbake mange timer med "War Of The Ring" og alle multiplayer-modusene da. Det må man jo telle med, ettersom BFME-spillene i all hovedsak egentlig er mer egnet for MP-spilling.
Arne_F Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Mario Cart DS, var alt for kort. Castlevania: Dawn of Sorrow, var også for kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå