Gå til innhold

Kjøpte CS: S i dag


Anbefalte innlegg

Ja etter at kameraten min fikk meg bannet med 1.6 så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på source for en gangs skyld, etter hva nesten alle sier virker det som de mest bortkastete 300kr noengang.. men skadder ikke prøve...

 

hvordan innstilinger er bra i CS:S ? eller trenger man i det hele tatt å stille på noe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi da bruker du hele linjekapasiteten du har til rådighet -> mindre lagg. ;)

 

Kan selfølgelig endre på de, men prøv de jeg satt opp først! :)

 

EDit: Med gode/riktige rates, vil også motspillere få en bedre spillopplevelse. :)

Endret av Joakim.
Lenke til kommentar

ta litt mindre crosshair sånn som cl_crosshairscale 10000 eller noe.. også fargen er digg som blå.

ellers tar du fast weapon switch og sånn at du ikke automatisk tar opp et bedre våpen. cl_interpolate 1 cl_interp 0.1 er et must!

ellers lykke til og det er de mest vellbrukte pengene jeg noensinne har brukt!

kom på esports#2 og hellfragger 2 og 3 så møter du meg circle7:)

Lenke til kommentar
ja må få mekka den consolen =P men må si hitboxen på CS: S er litt fucket, skytter i foten til folk å får HS =P WTF

6038844[/snapback]

Som circle7 sa bruk cl_interpolate 1 og cl_interp 0.01. Det er "lovlige" hitbox instillinger. Men hvis du bruker cl_interpolate 0 og cl_interp 0.01 vil du få korrekte hitboxer men spillet vil lagge for deg hvis du ikke spiller på en server med tickrate 100. 66 er også spillbart, mens 33 er helt uspillbart =p.

Men flere og flere servere får z block, en mod som gjør at interpolate blir automatisk satt til 1. Så du kan like så godt venne deg til den pene hitboxen =p

Lenke til kommentar
Hvis man kjøper fra steam, og senere må formatere pc-en så det blir slettet.. Kan man da laste det ned igjen gratis?

6041379[/snapback]

 

 

Fettgnomen: Ja, det kan du da. Det ligger i din steam-konto

6041399[/snapback]

 

Evt. lage backup av det, noe du gjør innpå STEAM. STEAM lager en .exe-fil som du kjører etter du har installert STEAM etter du har av-installert CS. Null problem å brenne det innpå DVD-r eller CD-r, siden du velger hva du vil brenne det på innpå menyen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...