Gå til innhold

TES: Oversikt av Koder til Oblivion! (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis man ikke har viljestyrke nok til å la være, burde man vurdere å kjøpe en XBox. Men på den annen side er det ikke opp til meg eller noen andre å bestemme hva som er kjedelig for andre mennesker. Folk får more seg på den måten de selv finner for godt.

 

Som jeg har sagt til det kjedsommelige: Oblivion er et enbrukerspill, du lurer ingen (bortsett fra kanskje deg selv), så hvis du synes det er gøy å bruke konsoll-koder så hvorfor ikke...? :cool:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Bare en ting, kan man adde Grand soul gems? hva er isåfall koden. Orker ikke dra rundt i byer å lete rundt, er ikke alle mage guildene som selger det. Og ikke alle butikker heller. Kan dere si meg hvor jeg finner det uten å dirke opp låser? eller kode nr til itemet!

Har bare funnet 2 hittil

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
En kamerat av meg som runna spillet på en helg refererte til diffculty slideren som hans mest kraftige spell.

Jeg har kun brukt den en gang til nå, det er jo litt juks.

Men ganske greit når du sitter virkelig fast.

6025521[/snapback]

 

 

Synes det er litt tåpelig å stille ned på denne bare fordi du sitter fast, bare å komme tilbake når du er litt kraftigere!

6026373[/snapback]

 

Nope, er ikke bare å komme tilbake. Det som er problemet med vanilla Oblivion.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

er morsomt og bruke litt koder når du ikke har noe annet og gjøre på ja, gjorde det et par ganger i morrowind, måtte jo lage noen skikkelig tøffe våpen først da, var litt morsomt med en crossbow med deadric claymore som bolt.

 

har bare oblivion til xbox men det morsomme er jo og sette mercantile skillsen din på 10000 eller noe også få en iron dagger av selleren for ingenting også selle den tilbake for alt han eier og har :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...