Gå til innhold

Hvem andre rerollet til Vek'Nilash?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg for min del fortsatte på dentarg, men den beste alliance guilden her har rerollet Vek'Nilash har jeg hørt. Hadde litt lyst til å rerolle though :/.

Skrevet (endret)

Bublegirl, lvl 36 rogue. Har nesten ikke tid til å spille :(

Btw; Finfin server. Lite kø, ingen lagg og enkelt å skaffe gruppe.

Btw2: Horde.

Btw3: Suger på powerleveling.

Endret av Sigga
Skrevet
Vurderer veldig sterkt å rerolle der. Hvordan er miljøet? : )

6043945[/snapback]

Syns det er greit nok på horde siden ihvertfall. Noen fjortiser er det men etter og kommet vek fra barrens så gikk det bedre :p
Skrevet

Jeg startet på nytt med wow etter 6mnders pause, og landet på vek'nilash serveren. Må si meg ganske fornøyd så langt, folk er voksne og hyggelige stort sett, (barrens chat teller ikke ) er mye world pvp som pågår. Ikke alltids det er bgs oppe og går, spesielt på 30-39, tror det blir bedre fra 40 og opp.

Terningkast 5 :)

Skrevet

Det er WW som er zerg guildet på alliance, de som fikk 20 hordes med seg til å ta outdoor bosses osv, drittguild :p

Første gang vi gikk ZG var de der 1t seinere siden de vil ha serverfirsts (Selvom vi fikk alle bossene i ZG serverfirst)

Første gang vi gikk onyxia (uke sia) var WW der en time seinere for serverfirst (Vi fikk hu ned først)

Rett etter gikk vi mc og tok serverfirsts opp til shazzrah, kan si at de ble ganske pissed ja :p

Raiding ødelegger lvlinga, respeccet @ 57 til disc/holy for onyxia & mc, så nå en uke etter er jeg strax 60 da (59.7) Venter på at skole blir ferdig :p

Anyways, si level og race! Morsomt å få kontakt med noen norske :p

Skrevet

Vek'nilash er en DRITdigg server, mye bedre enn min gamle A'A, + nye hardware så servern er HELT laggfri.

Var 2k+ kø den første uka men nå er det mellom 0-150 i kø, ikkenoe du bryr deg om.

Kom over og snakk til meg så kan jeg gi dem som har lyst å rerolle et lite "Startkapital" :p

Skrevet
Det er WW som er zerg guildet på alliance, de som fikk 20 hordes med seg til å ta outdoor bosses osv, drittguild :p

Første gang vi gikk ZG var de der 1t seinere siden de vil ha serverfirsts (Selvom vi fikk alle bossene i ZG serverfirst)

Første gang vi gikk onyxia (uke sia) var WW der en time seinere for serverfirst (Vi fikk hu ned først)

Rett etter gikk vi mc og tok serverfirsts opp til shazzrah, kan si at de ble ganske pissed ja :p

Hehe, morsomt å lese. Da vet jeg det. Sorry for at jeg trodde det var Nox. Synd du ikke er Horde.

Så forresten at det var en applic hos RF med navnet ditt. Virker som du kan være glad for at du ikke gikk dit om du skulle ta sikte på end-game PvE med full fokus fra starten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...