Gå til innhold

Hvor mange Push- up tar du?


Hvor mange push-ups tar du?  

948 stemmer

  1. 1. Hvor mange push-ups tar du?

    • Gutt og klarer ingen
      18
    • Jente og klarer ingen
      3
    • Gutt og klarer 1-10
      62
    • Jente og klarer 1-10
      2
    • Gutt og klarer 11-20
      139
    • Jente og klarer 11-20
      8
    • Gutt og klarer 21-30
      221
    • Jente og klarer 21-30
      5
    • Gutt og klarer 31-40
      182
    • Jente og klarer 31-40
      1
    • Gutt og klarer 41-50
      112
    • Jente og klarer 41-50
      2
    • Gutt og klarer over 50
      190
    • Jente og klarer over 50
      4


Anbefalte innlegg

Klarte bare 22 militær push-ups, det kom en fra forsvaret som skulle gi info, han ga også t-skjorter for dem klarte 35.

8507647[/snapback]

 

Hehe. vi fikk for 20 :p

 

Det ente opp med at han køddet seg til jeg landet på 27 eller noe sånn (og nei, de var ikke underkjent, jeg vet hvordan man tar dem etterhvert) :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Klarte 43 stk. nå uten oppvarming. Skulderbredds avstand mellom armene og brystkassa nedi bakken på hver repp. Første gang på et år jeg har tatt push-ups.

 

Litt overraskende med tanke på at jeg nesten ikke har spist det siste døgnet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
kanskje det har sammenheng?

 

Uansett, utrolig bra resultat til å ikke ha trent push.

8512664[/snapback]

Var overraska over at jeg klarte så mange uten å ha spist noe, på den tiden da jeg trente mye push-ups var rekorden på ca. 35. Satser på å prøve å øke til ca. 60 i løpet av ferien.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Klarte rundt 40 før, men en dag skjedde det etellerannet med ryggen min og det begynte å knase helt forferdelig og siden da har jeg ikke klart å ta push-ups. Det begynner å knase i ryggen, den bøyes og det gjør dritvondt.

 

Vurdert kiropraktor? Hadde det skjedd meg ville jeg gjort noe med det på flekken.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Er 15, har klart 65, men ligger vel et sted mellom 50 og 60 nå. De er helt ordentlige, med brystet såvidt nede i bakken hver gang:) Har også klart 10 på en arm.

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
Begynte nylig å trene, og tenkte jeg skulle prøve å følge denne (+ det vanlige prog. mitt) Trim.no

Tirsdag og Torsdag - 1 armheving, neste uke samme dager - 2 armhevinger osv. osv.. iløpet av ett år skal jeg klare 52 ORDENTLIGE armhevinger :D 20, 17/8x? cm, 7x? kg :ermm:

*Nå klarer jeg vel 30 max trur jeg :p

 

Beklager, men 52 armhevinger på 1år er DÅRLIG progresjon. Hvis du allerede klarer 30 pushups, så vil du ha NULL problemer å nå 50 pushups i løpet av 4-5 måneder...

Lenke til kommentar

Tok 90 skikkelige, med brystkassen nedi, som 13-åring. Hadde da gått på turn i seks år, og hadde svart belte i tae kwon do. Kan vel si jeg var mer trent enn en gjennomsnittlig 13-åring. :p

 

Det var tider det. Greier nok ikke på langt nær så mange etter at jeg ble nødt til å slutte trening pga skader. Tok 40 maks ved sist måling forige uke :)

Endret av Slapp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...