Gå til innhold

Hjelp i Tomb Raider Legend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du setter jo de 3 kassene oppå hvær knapp å da er jo døren open.. hvis du ikke kommer deg opp til den da har du ikke prøvd nokk  :tease:

 

 

edit: bomma på tasten

6017426[/snapback]

 

 

Men det går ikke ann å sette de oppå de to siste knappene, når de andre kassene er nede i en sånn diger grop, hvor det er en katapult lignende ting. Det er de 2 siste kassene han lurer på hvordan man får opp til dit hvor knappene er!

Lenke til kommentar
du setter jo de 3 kassene oppå hvær knapp å da er jo døren open.. hvis du ikke kommer deg opp til den da har du ikke prøvd nokk  :tease:

 

 

edit: bomma på tasten

6017426[/snapback]

 

 

Men det går ikke ann å sette de oppå de to siste knappene, når de andre kassene er nede i en sånn diger grop, hvor det er en katapult lignende ting. Det er de 2 siste kassene han lurer på hvordan man får opp til dit hvor knappene er!

6017517[/snapback]

 

Har funnet ut det, kommer meg ikke frem til døra.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil var det jo bare å springe over gulvet forran deg.. Når du går over så kommer det frem en filmsekvens hvor du skal trykke på knappene.. Etter det så skal du få lyset til å gå inn i øynene på statuen, og komme deg tilbake via veggen og tauet.

Lenke til kommentar
Ja det kommer slik filmsekvens...Men når jeg trykker for å komme opp på den siste der(når hun henger i en hånd) - Så går det ikke :(

6033861[/snapback]

 

Rart.. det er jo den standard "å nei jeg glapp og henger i en hånd" knappen du skal trykke :p Spilte det på xbox..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...