Kimelimm Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) ja, jeg har problemer med FPS, den ene gangen ejg speller, er det 50FPS så neste gang er det 15FPS, det er sånn i alle spilla mine kan noen hjelpe meg med og holde fps på plass? jeg har også problemer mens jeg speller, den går opp til 90FPS og går ned til 2FPS så til 50FPS, det er noen ganger somvanlig Endret 30. april 2006 av Kimelimm
csViRuS Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Lagger det også eller er det bare fpsen som viser feil?
Kimelimm Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 ja, det lagger SYKT!! jeg har masse plass på pcen igjen, og det eri kke noe Virus.
Shaper^ Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) Kan være du har for mye AA/AF på.. i små rom er ikke dette ett problem, men når du kommer "ut" i det åpne landskapet så kan dette medføre lavere FPS.. Kan også være at effektene på spillet, dvs; kulehull, lysegenskaper, fysikk osv kan føre til at pcen ikke klarer å kjøre alt laggfritt. Og det om du har mye plass på pcen igjen eller ikke er helt urellevant når det gjelder sånne spørsmål.. Endret 30. april 2006 av Shaper^
Kimelimm Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Kan være du har for mye AA/AF på.. i små rom er ikke dette ett problem, men når du kommer "ut" i det åpne landskapet så kan dette medføre lavere FPS.. Kan også være at effektene på spillet, dvs; kulehull, lysegenskaper, fysikk osv kan føre til at pcen ikke klarer å kjøre alt laggfritt.Og det om du har mye plass på pcen igjen eller ikke er helt urellevant når det gjelder sånne spørsmål.. 6016852[/snapback] wth er det AA/AF?
Herr Brun Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Du har sannsynligvis for hoeye grafikkinnstillinger. Grafikkortet ditt duger ikke til noe som helst (omtrent), saa du maa velge lav opploesning og detaljnivaa...
Idioteque Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Denne trådtittelen burde bli nominert til "årets tittel."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå