Gå til innhold

Natt til 1. mai - Hva skal du?

razh0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drar vel snart. drikke littegranne. Fjordparken for lokalkjente, tror det kommer noe bra artister der idag. Litt mer min smak enn dette hyper-syre som pleier å være :)

Eneste som ødelegger er været.. :(

Skrevet

Som resten av norges befolkning mellom 15 og 25: Konsumere usunne mengder alkohol og le av russen som vagler rundt på torget.

Skrevet
Jeg skal på noe som heter "Oppgjøret"!

Blir mojjo.

:---)

6016530[/snapback]

Høres ikke trygt ut :p

Skal ut med noen venner :)

6016547[/snapback]

Er nok det, er faktisk rusfritt, men det gjør ikke noe for meg, klarer meg fint uten fyll. :)

Skrevet

Jeg skal på russe-innblåsning, og siden skal vi til en strand hvor hele området's russ og og 14 åringer befinner seg. Og der skal det drekkast! jeg har bare en flaske kalinka, fordi jeg er ganske blakk. Får heller snyte litt utover kvelden.

Skrevet (endret)
Er nok det, er faktisk rusfritt, men det gjør ikke noe for meg, klarer meg fint uten fyll. :)

6016552[/snapback]

Daså. Bra noen ikke er "drekka-tell-vi-stuper" :p heh

aka harry.

Endret av Lar5
Skrevet

Æsj, hadde mange muligheter for kvelden, helt til det begynte å regne. Vet ikke helt hva jeg kommer til å ende opp med, utendørs festing er iallfall ikke et alternativ lenger :(

Skrevet (endret)

Mekke moped. eler kanskje finne på nokke md ei venninde ;) hvis ho e hjemme :cool:

Ikkje akkurat den mest spennendes dagen då. ;P Men i morgen skal eg på Amcar treff, i morgen tidli, så eg gidd ikkje drikke :p

Endret av vegis
Skrevet

Tja si det. Selv er jeg 13, ikke enda begynt å drikke, selv om nesten alle kompisene mine er ute å drikker, så vet jeg ikke selv. Har flere liter alkohol rundt i huset her som er bare for meg og knabbe, men vet ikke om jeg skal ta ei flaske å stikke ut eller holde meg hjemme og vær edru. Får vel finne ut utover kvelden :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...