Madeo Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 lurer på hvor mange her som har en dame-char som sin main-char, og om dette har noen som helst efekt på spillinga?
Ascubal Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) Er noen forskjeller i stats på begynnelsen men ellers tror jeg det er lite.. F.eks har Mannen 10+ i strength i begynnelsen men kvinnen har 10+ mere willpower Endret 30. april 2006 av Knudre
.tomf Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har bare female characters. Ei Breton mage(Elina Spellwood), og ei Wood Elf Assassin(Shandris). Begge klassene er customlagde. Som knudre sier er det litt forskjellige stats.
invalid_user Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har kun spilt med mannlige characters. Jeg må nok lage meg en Sabrina Spellman.
FredrikFtw Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Spiller som mann Arthas Menethil, paladin til og med
h00v3r Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg er en høy og slank mann, en dark elf, som for øyeblikket er vampyr, men regner med at han blir kurert snart
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Er noen forskjeller i stats på begynnelsen men ellers tror jeg det er lite.. F.eks har Mannen 10+ i strength i begynnelsen men kvinnen har 10+ mere willpower 6016178[/snapback] Det kommer an på hvilken rase du har valgt hvilke attributter som er forskjellige mellom kjønnene. For Imperials er det for eksempel Intelligence og Speed, om jeg husker rett. Skal se om ikke jeg kan får lagt det til i sticky'en en dag. Har bare sjekket et par tre raser så langt, så det er litt jobb... Geir
Lakus Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 som flere her har sagt så er det noen små forskjell i de startende statsene, ikkenoe store greier. Kanskje litt mindre Strength og mere Willpower for kvinner og lignende. Men det er også små forskjeller i Quests. (!) For Eksempel [liten spoiler!!!] Ett oppdrag i Anvil som inngår med en kvinnelig gruppe som forfører menn, tar dem med opp i en liten hytte, og får dem til å kle av seg, for så å bli robbet. Som mann vil du bli bedt om og ta av deg klærne osv, men man gjør det ikke å slakter dem ... mahaha Som Kvinne blir man bedt om og joine dem, men man sier nei og slakter dem ... mahaha
tom waits for alice Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Da har jeg lagt til et punkt om dette i skills-sticky'en, og der (punkt #2B) finner dere en link til The Unofficial Elder Scroll Pages som har oversikt over startverdier (for attributter og skills) for alle raser, inklusive kjønnsforskjeller. Geir
Skurupu Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg startet med en kvinnelig mage, og hadde det gøy med hun gjennom main questen og frem til jeg ble arch-mage. Men det er en ting jeg har funnet ut med The Elder Scrolls-serien, og det er at jeg lever meg mye mer inn i rollen jeg spiller enn i andre RPG-spill. Akuratt som at jeg i pen and paper-rollespill alltid spiller mann, så føler jeg meg mer konfertabel som det i TES også. Jeg har ellers en tendens til å spille mest kvinnelige karakterer i rollespill, men TES er untaket, her lever jeg meg så fælt inn i rollene at jeg ikke helt identifiserer meg med en kvinne. Så når jeg nå skal lage meg en ny karakter, så skal jeg definitivt gå for en mann.
Madeo Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 jeg har nå lagd meg mage-dame! og gud som hun eier! men, hun bærer bare 163.... noen som vet om en ring som gir + strenght? nekter og være med i DB/TG!
Islanbadsj Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hvis hun er mage kan du vel prøve en feather spell kanskje, eller ring.
Martin-sama Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg er mann, Raigian Kellms faktisk, høy og kjekk Dark elf!
Veritas_ Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Spiller med en hunk av en wood elf. Hadde jeg bare ikke vært hetro så kunne det ha blitt noe vakkert mellom oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå