Fat_ASS Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Noen programmer der ute for og dele opp store mp3 filer i mindre filer. har på mystisk vis en fil med masse sanger innspilt, som er veldig stor. Vil ha de sangene ut av den store filen slik at jeg får flere enkle sanger i stede for en veldig stor en.
Tordenflesk Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Og vil du automatisere dette finner du fram den tilhørende .Cue-fila på nettet, og bruker f.eks. CUE Spiltter til å dele den opp.
mandela Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 har du cue fila er saken enkel: http://fileforum.betanews.com/detail/CUE_S...er/1113122645/1
Fat_ASS Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Og vil du automatisere dette finner du fram den tilhørende .Cue-fila på nettet, og bruker f.eks. CUE Spiltter til å dele den opp. ååååh!! jeg prøvde å åpne cue fila i deamon tools, alchohol 120% og clone CD og ingen kunne lese den så jeg slettet den bare... Jaja...har et recovery prog liggende...kanskje jeg kan finne filene igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå