Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skolearbeid? - Anbefalte nettsteder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få komme med et lite forslag? Jeg og noen andre klassekamerater arbeider med denne siden http://skolewiki.no. Det er en åpen wiki med skolepensum fra ulike skolefag hvor alle kan bidra.

Foreløpig er vi i oppstartsmodus, men håper at noen kanskje vil bidra.

Skrevet

Lagt til noen nye sider. Finner dere skrivefeil eller andre ting dere syntes jeg burde endre på så si ifra

Skrevet

Alt er bra det, men kanskje du bør skrive at det ikke er lurt med copy paste fra daria.no?

De fleste lærere sjekker den siden.

Personlig har jeg aldri copy pasta noe som helst, jeg skriver om alt og med egne ord.(Hvis det er sakprosa)

Skrevet

Hei!

Ville gjerne anbefale min og en venns side Realisten.com. Siden drives av privatpersoner, med fint støtteapparat i mange brukere. Vi hjelper hovedsaklig til med skolearbeid fra Grunnkurs VGS og oppover. Vi legger også ut en database med artikler om mange relevante artikler i forhold til realfag.

Håper noen sees der!, og nei - jeg har ingenting å gjøre med de "gå på realisten.com"-postene.

mvh magnus

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Kan jeg få komme med et lite forslag? Jeg og noen andre klassekamerater arbeider med denne siden http://skolewiki.no. Det er en åpen wiki med skolepensum fra ulike skolefag hvor alle kan bidra.

Foreløpig er vi i oppstartsmodus, men håper at noen kanskje vil bidra.

6021439[/snapback]

Nice prosjekt :cool:

• 1 måned senere...
Skrevet

Veldig bra! Har lagt til i bokmerker, Skal lese litt litt om fysikk, skal begynne på vidregående til høste........

Har så blandene følser, hva om jeg stryker, hva om jeg har valgt feil osv :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...