Mr.Anki Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvordan legger jeg fra meg ting når det er fult? mvh anki
Kaste Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvordan legger jeg fra meg ting når det er fult? mvh anki 6004824[/snapback] holder inne shift knappen så trykker du på den tingen du vil droppe. (tror det er shift knappen heter i så fall er det den knappen under caps lock) Moi
Rostad Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er du usikker på hva knappen heter, tar du enkelt og greit og titter på tastaturet og ser hva den knappen du lurer på hva heter.
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er du usikker på hva knappen heter, tar du enkelt og greit og titter på tastaturet og ser hva den knappen du lurer på hva heter. 6004902[/snapback] Med mindre du bare har en pil, that is.
Johsse Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) Kansje personen har Das keyboard blank! Das keyboard blank! Er jo mulig Jeg hadde det... men jeg bytta til g15 siden lille-brorn min spiller cs på maskina mi... Og da jeg hadde blank så fant han ikke knappene og satt bare her og banna og var helt fra seg... Så da kjøpte vi G15, heldigviss så var det mamma som kom med pengene da hun så hvor mye sønnen sin banna alt for og få det bort... vel kan ikke akkuratt si at jeg ikke har vert en lære-mester da Endret 28. april 2006 av Johss€
Johsse Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Men jeg har også et spørsmål!... Hvordan kan man skyte ut vannmeloner... sånn at man skyter ut ca 20 vannmeloner på en gang med bow'n... skulle visst kunne gå ann med ting du picker opp! please noen må vite det
Rostad Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er det ikke bare og ta buen og trykke på det du skal skyte da?
Lasse 90 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Men jeg har også et spørsmål!... Hvordan kan man skyte ut vannmeloner... sånn at man skyter ut ca 20 vannmeloner på en gang med bow'n... skulle visst kunne gå ann med ting du picker opp! please noen må vite det 6004996[/snapback] Slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå