Gå til innhold

Netcom er nede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hm...Har du prøvd å gjøre det som står der?

6002685[/snapback]

Jupp. Men jeg får fortsatt ikke kontakt, selv om Daglbadet hevder Netcom sa at skulle vært i orden for 25 minutter siden.

Endret av Dahl
Skrevet
Trodde aldri jeg kom til å si dette, men jeg er glad jeg skiftet til Telenor for en stund siden.  :)

6002761[/snapback]

Hvordan det? Byttet du mot din vilje? ;)

Tom

Skrevet

Greit nok er det kjipt hvis du går glipp av en utrolig viktig samtale når slikt skjer. Men for de fleste av oss er det vel neppe noe problem å være uten telefon en time i året?

Skrevet (endret)

NetCom fungerer fint her i Ålesund, og det er jeg glad for, ettersom jeg går og venter et par viktige telefonsamtaler! ;)

EDIT: Og der datt nettverket i Ålesund ned og, gitt. Har holdt en SMS samtale med en venninne, og fikk melding med henne 11:32. Nå klokken 11:36 gikk det ikke å svare.. Så ja, som VG skriver; Opp og ned.

Endret av vegardostrem
Skrevet (endret)

Jeg har ikke hatt noe dekning siden jeg våknet til nå, dvs si i ca 4 timer. Venter par viktige samtaler idag, og jeg håper virkelig at de fikser problemet.

Weee... full dekning nå :w00t:

Endret av samye83
Skrevet

Ja jeg får ikke kontakt med noe, og skal nå bytte. Ble for 3 månder siden flyttet over til netcom nett pga at sense ble kjøpt opp av chess, og chess skal visst ha alle på netcom net.

Skrevet

Jeg er faktisk mer fornøyd med netcom enn telenor. Jeg får mye bedre dekning av netcom de steder hvor jeg pleier å være. Kan leve 4 timer uten mobil, hehe.

• Opprett ny...