Gå til innhold

Hvilket program lager man Adobe Reader pdf filer med?


deve87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff og huff! Blir så sint når jeg ser slikt: Hvem program lager man Adobe Reader pdf filer med?   

Ikke hvem men hvilket =D

6003825[/snapback]

 

har du ikke " lest nettetikette ":

 

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

 

lykke til neste gang du svarer :tease:

Endret av gaggen
Lenke til kommentar

Ser det er endel på forumet som gjør denne feilen ja. Og hver gang jeg ser det, river jeg meg i håret å lurer på hva som er galt med personen. Selvføgelig kan det være Dystleksi, men det går an å lære seg til å ikke skrive å så mye feil.

Som andre her skriver: Det heter IKKE hvem, MEN hvilket.

Overkskriften kunne heller sett slik ut synes no jeg:

 

Fra: Hvem program lager man Adobe Reader pdf filer med?

Til: Program for å lage PDF filer?

Lenke til kommentar
Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

 

Lykke til neste gang du svarer harhar.gif:

 

Det tenkte jeg ikke på! Beklager trådstarter :)

Lenke til kommentar
Ser det er endel på forumet som gjør denne feilen ja. Og hver gang jeg ser det, river jeg meg i håret å lurer på hva som er galt med personen. Selvføgelig kan det være Dystleksi, men det går an å lære seg til å ikke skrive å så mye feil.

Som andre her skriver: Det heter IKKE hvem, MEN hvilket.

Overkskriften kunne heller sett slik ut synes no jeg:

 

Fra: Hvem program lager man Adobe Reader pdf filer med?

Til: Program for å lage PDF filer?

6004246[/snapback]

Hmm, trykkleif...?

 

Bruker selv PDF reDirect og er fornøyd med det.

Endret av JonH
Lenke til kommentar
Takk for alle svar.

 

En ting. Jeg driter så veldig lang i vilke ord som passer best inn i setningene. Så lenge dere forstår etter første blikk på teksten hva jeg vil fram til, så må vel det være greit.

 

Takk for meg...  :)

6007892[/snapback]

 

rigtik, tolemeransen er tingen : :tease:

Endret av gaggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...