Gå til innhold

Signup for å hindre at squadhopping blir fjernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes godt dei kunne ha fjerna Squad jumping.

Det tjener bare potensielle juksemakere!

Du får jo ikkje noke bra sammarbeid i squaden din om folk bare squadjumper. Da får dei heller finne seg eit anna spel å spele.

Det blir bra når dette blir fjerna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes godt dei kunne ha fjerna Squad jumping.

Det tjener bare potensielle juksemakere!

Du får jo ikkje noke bra sammarbeid i squaden din om folk bare squadjumper. Da får dei heller finne seg eit anna spel å spele.

Det blir bra når dette blir fjerna.

6050027[/snapback]

Hadde det vært en perfekt spillverden, slik EA noen ganger tror det er, så er jeg enig med deg. Det er bare det at det er så sjeldent at man finner en god squad å spille i, samt at SL ikke klarer å holde seg i live public. Derfor mener jeg at spillet blir mer actionfylt og får mindre KJEDELIG langdistanseløping når man har squadjumping på.

Dette var jo kun public delen, men tenk på klanene. Les det som Bandidos Pelle har skrevet om SJ i klansammenheng så skjønner du hvorfor vi er irriterte. Dessuten er det litt info på den pollsiden om hvorfor SJ bør være serversetting.

Urbane maps som Karkand, Masthuur, Sharqi o.l. nyter muligens godt av å ha SJ av public. Men maps med virkelig store distanser mellom kampene, som Kubra Dam, FuShe pass, Wake Island, Daqing Oilfields, Dalian Plant osv vil bli langtrekkelige og en virkelig utholdenhetsprøve for våre virtuelle profiler.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Dette ble tatt opp i klanen min og, men vi har stilt oss på ja-til-fjerningssiden. Kan quote våre synspunkter:

I feel that the squad hopping was an oversight in the game. It detracts from true teamplay. People passing through your squad 'en-route' to their target or next rank!

Sure it may help you win rounds or even matches. And its a absolutely a good clans best friend. But this troubles me! I kind of deteste the community of clans who seem to advocate this feature! Im sure the argument that its a 'skill' to use squad hopping properly but I think its just an exploit allowing ever moving spawn points without really having to employ another skill off 'defending' your important asset the squadleader!

I squad hop (between the same squad) to spawn in different places, and if i'm SL and dead, i'll leave and re-enter to spawn on someone new... however - I agree it should be removed.

I feel that the squad hopping was an oversight in the game. It detracts from true teamplay. People passing through your squad 'en-route' to their target or next rank!

Sure it may help you win rounds or even matches. And its a absolutely a good clans best friend. But this troubles me! I kind of deteste the community of clans who seem to advocate this feature! Im sure the argument that its a 'skill' to use squad hopping properly but I think its just an exploit allowing ever moving spawn points without really having to employ another skill off 'defending' your important asset the squadleader!

Det var en del splid rundt emnet, men vi roet oss ned på at det ville være best å fjerne squad hopping (selv om squad cycling forsvinner i samme slengen).

Skrevet
Im sure the argument that its a 'skill' to use squad hopping properly but I think its just an exploit allowing ever moving spawn points without really having to employ another skill off 'defending' your important asset the squadleader!

Dvs. at SL nå skal være über verpehøne. Ikke gjøre noenting annet enn duck'n run, aldri aktivt delta i combat. Om noen skal få igjennom et angrep i en CW nå så MÅ SL overleve HELE tiden. Dør SL kan man avbryte hele angrepet.

Skrevet
Får vel bittelitt mer realisme i dette urealistiske spillet om de fjerner det da

6052100[/snapback]

Realismen i bf2 forsvant da man ikke kunne hoppe og skyte samtidig. Gi meg et gevær irl, så skal jeg hoppe og skyte samtidig.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Får vel bittelitt mer realisme i dette urealistiske spillet om de fjerner det da

6052100[/snapback]

Realismen i bf2 forsvant da man ikke kunne hoppe og skyte samtidig. Gi meg et gevær irl, så skal jeg hoppe og skyte samtidig.

6053661[/snapback]

heh, ja. du har sett for mange steven seagal filmer. det er ikke realistisk og hoppe og skyte samtidig.

Skrevet

Skal du ha deg et realistisk spill så kjøper du ikke BF2. Det er laget for gameplay og moro, ikke realisme. Å kunne spawne på en SL er ikke realistisk heller, å kunne spawne før runden er ferdig er ikke realistisk, at folk slenger en førstehjelpspakke på deg så er du tom for kulehull igjen er ikke realistisk m.m.

Stop whining about realism.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet (endret)
Im sure the argument that its a 'skill' to use squad hopping properly but I think its just an exploit allowing ever moving spawn points without really having to employ another skill off 'defending' your important asset the squadleader!

Dvs. at SL nå skal være über verpehøne. Ikke gjøre noenting annet enn duck'n run, aldri aktivt delta i combat. Om noen skal få igjennom et angrep i en CW nå så MÅ SL overleve HELE tiden. Dør SL kan man avbryte hele angrepet.

6051899[/snapback]

Jepp, jeg kan ikke se hva som er galt med det. SL skal holde seg levende og ikke gå rambo. En bedre løsning på problemet hadde selvfølgelig vært å gjøre det som de har gjort i prmm - hvis du squad hopper/cycler fordobler du respawntida di.

Spillet er kanskje ikke så realisitisk, men det er i hvertfall lagbasert, og det var meninga at teamplay skulle stå helt sentralt. Hvis man fjerner det, så er det ikke værre en at klanene som whiner på dette må tilpasse seg.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet
Jepp, jeg kan ikke se hva som er galt med det. SL skal holde seg levende og ikke gå rambo. En bedre løsning på problemet hadde selvfølgelig vært å gjøre det som de har gjort i prmm - hvis du squad hopper/cycler fordobler du respawntida di.

Spillet er kanskje ikke så realisitisk, men det er i hvertfall lagbasert, og det var meninga at teamplay skulle stå helt sentralt. Hvis man fjerner det, så er det ikke værre en at klanene som whiner på dette må tilpasse seg.

6055497[/snapback]

Godt tp har man jo i klaner (nesten) uansett.

Å fjerne squadjumping hjelper neppe på public tp, de som har godt tp spiller med godt tp idag, og noobsa som ikke skjønner en shit av tp kommer ikke til å bli bedre fordi squadjumping fjernes.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Teamplayet slik det var ment var vel litt mer squadbasert enn hva det er i dag. Uansett så vil vi se hvordan det fungerer med tida.

Skrevet
Å fjerne squadjumping hjelper neppe på public tp, de som har godt tp spiller med godt tp idag, og noobsa som ikke skjønner en shit av tp kommer ikke til å bli bedre fordi squadjumping fjernes.

6055562[/snapback]

De som var interessert i samarbeid joinet en squad før. Husker noen av mine første public-kamper, og det var jævlig gøy hver gang en liten gruppe som hadde fokus på teamplay samlet seg og fikk ting gjort. Etter at alle oppdaget at det var mulig å squadjumpe så har jeg opplevd det sjeldnere og sjeldnere, alle hopper nå til det laget som er nærmest målet eller der man kunne få mest kills/poeng/whatever.

Slik det er nå er squadjumping blitt metoden å bevege seg fremover på til de som ikke bryr seg om teamplay, men mer om kills og stats. Før var squads først og fremst fylt av folk som hadde en viss interesse i teamplay. Så for public-spillerne tror jeg faktisk å fjerne squadjumping er en god ting. Klanspillerne har tydeligvis begravd seg dypt i denne taktikken, men en mulighet er jo å la dette være en serverinstilling...

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet
Hvem gidder å være SL hvis du ikke kan delta aktivt i kamp....blir jo slosskamp for å ikke være SL nå.

6056225[/snapback]

Det er det jeg ikke liker med fjerningen av squadhopping/cycling. SL burde fått en form for supportpoeng for alle som spawna på ham og gjorde nytte for seg ellerno. Vrient å lage et balansert system ville jeg tro.

Skrevet
Hvem gidder å være SL hvis du ikke kan delta aktivt i kamp....blir jo slosskamp for å ikke være SL nå.

6056225[/snapback]

Det er det jeg ikke liker med fjerningen av squadhopping/cycling. SL burde fått en form for supportpoeng for alle som spawna på ham og gjorde nytte for seg ellerno. Vrient å lage et balansert system ville jeg tro.

6056308[/snapback]

Da vil plutselig alle være SL public... :roll:

Skrevet
Alltid, ALLTID noen som skal klage og syte noe så utta grenseløst hver eneste gang det blir sluppet en patch... Hvis det er så fantastisk ille, så la vær og spill da vel!  :wow:

6001043[/snapback]

Seriøst, bare vær stille. Spillet ødelegger for oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere og dreper "Snake078235".

Det ødelegger klanspillet, skjønner du det?

6001108[/snapback]

Hvem tror du at du er? Maken til idioti. "For oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere".. Prøver å sette deg høyere enn andre?

Folk som deg gir Battlefield dårlig rykte, nye CS.

Men over til saken, pro spillere eller ikke, uten squadhopping blir kampene mer langvarige, det er en positiv ting syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...