Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er batong lovlig?


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok ulovlig i Norge ja. Men kan bestilles fra utlandet.  Er mye greiere og kjøpe seg et mini balltre i alu.

5997828[/snapback]

Mye greiere å unngå situasjoner hvor slikt er nødvendig... :ermm:

5997900[/snapback]

var ikke det han spurt om..

 

tvilsomt at du får skaffa deg det, men en baseball eller cricket kølle gjør susen, ettersom det er ulovlig og heller vanskelig å skaffe seg i norge.

Lenke til kommentar
Er nok ulovlig i Norge ja. Men kan bestilles fra utlandet.  Er mye greiere og kjøpe seg et mini balltre i alu.

5997828[/snapback]

Mye greiere å unngå situasjoner hvor slikt er nødvendig... :ermm:

5997900[/snapback]

Er ikke akkurat som jeg kjører rundt og leter etter bråk heller...

 

Er samme som å gi det svaret du ga til folk som kjøper alarm og sikkerthetsutstyr som airbag til bilen sin: "Mye greiere å unngå situasjoner der slikt er nødvendig..."

 

Edit: Ja, vet om maglite, men det blir litt for kort...

Endret av Ezo
Lenke til kommentar

Jeg tenkte på denne

 

Vet ikke hva slags verden du lever i JacEr, men mann må ikke alltids være i "miljøer" for å havne i trøbbel... Av og til finner trøbbel deg.

 

Edit: hvis vi har funnet ut at det er ulovlig, er vell det, det endelige svaret... må nok skaffe noe fra sverige da, virker som de er litt slappere på loven der borte.

Endret av Ezo
Lenke til kommentar
Jeg tenkte på denne

 

Vet ikke hva slags verden du lever i JacEr, men mann må ikke alltids være i "miljøer" for å havne i trøbbel... Av og til finner trøbbel deg.

 

Edit: hvis vi har funnet ut at det er ulovlig, er vell det, det endelige svaret... må nok skaffe noe fra sverige da, virker som de er litt slappere på loven der borte.

5998867[/snapback]

 

Se der ja!

DERFOR kjører jeg med jernrør i førerdøra!

Lenke til kommentar

jeg vil ikke havne i bråk, så derfor har jeg skaffet meg et handvåpen arsenal:

dscn79817mq.th.jpg :w00t:

kanskje teit å legge ut bilde av det her, men shit heller, er vel ingen som blir så provosert at de rapporterer det, det er jo ikke noen oppfordring til at andre skal handle stål i metersvis heller... har det bare for fun... kjøpt på en skoletur til tsjekkia

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

cs'en ble kjøpt i en ganske kul butikk i chesky krumlov i tsjekkia. den kostet ca. 90 norske kroner... kjøpte bare en, fordi alle vi gutta som var der skulle ha en hver, og han hadde ikke så mange.

i sjappa var det allt av våpen, solgte også guns (bare light arms da), spyd full rustning i rustfritt stål etc etc.

en "kamerat" av meg kjøpte en teleskop batong (slik som trådstarter spurte om) og vi lurte han noe heftig når vi kom på danskeferja. en vi reiste med hadde en søster i kr.sand som sa det var storkontroll på kaia der når vi kom, og han holdt på å pisse på seg... :D

Lenke til kommentar

Har en Maglite som jeg bruker under vakt på LAN og slikt. En dude fra forsvaret lærte meg en del lure triks i tilfelle noe. Men jeg håper jeg aldri kommer i en slik situasjon at jeg må bruke det til noe annet enn å lyse i mørket.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...