Gå til innhold

RSS reader slik jeg vil ha det


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Finnes det en rss reader som sjekker for oppdateringer så ofte en vil, og som viser én og én nyhet i system tray (sånt lite pop-up vindu), med både overskriften og også begynnelsen av teksten? Og som i tillegg når du klikker på teksten der åpner artikkelen direkte i nettleseren din?

 

Har prøvd diverse news readere uten å finne en som ikke går veien via eget program før nettleser, og det blir fort litt tungvint synes jeg. I tillegg sier det så lite med en overskrift som f.eks. "-Ingen krise". Litt av poenget med rss er jo at du fort og greit skal bli oppdatert på det du ønsker å følge med på uten å måtte gå inn og lese alt...

 

Noen som vet om et slikt program som jeg ønsker meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Finnes det en rss reader som sjekker for oppdateringer så ofte en vil, og som viser én og én nyhet i system tray (sånt lite pop-up vindu), med både overskriften og også begynnelsen av teksten? Og som i tillegg når du klikker på teksten der åpner artikkelen direkte i nettleseren din?

 

Har prøvd diverse news readere uten å finne en som ikke går veien via eget program før nettleser, og det blir fort litt tungvint synes jeg. I tillegg sier det så lite med en overskrift som f.eks. "-Ingen krise". Litt av poenget med rss er jo at du fort og greit skal bli oppdatert på det du ønsker å følge med på uten å måtte gå inn og lese alt...

 

Noen som vet om et slikt program som jeg ønsker meg?  :)

5996855[/snapback]

opera fyller nesten opp alle kravene dine iallefall.

desverre viser den ikke overskift/innhold i popup'n når nye rss har blitt lasta ned - kun mld om at x antall nye rss har ankommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...