Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]worklog 73 saab 99


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) :)

6167873[/snapback]

 

har du et bilde av ein bil med den fargen

6169208[/snapback]

6169424[/snapback]

 

Off topic: Den fargen der var helt nydelig. Den vil jeg ha på min Matiz!

 

Ellers, kjempefin Saab! Liker ikke den lakken du har nå, men... er ikke så glad i matt lakk sånn i det hele tatt. (Skal du beholde den, eller er du i en prossess med den lakkeringa nå? *kremt* Har ikke så god peiling på dette her, jeg.)

 

Får så lyst til å lære meg å drive med bil når jeg ser ting som dette. En sunn hobby, liksom. Trenger litt sunnhet, jeg. :D

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Da hadde jeg helt klart byttet farge (viggen blå kanskje) :)

6167873[/snapback]

 

har du et bilde av ein bil med den fargen

6169208[/snapback]

6169424[/snapback]

 

Off topic: Den fargen der var helt nydelig. Den vil jeg ha på min Matiz!

 

Ellers, kjempefin Saab! Liker ikke den lakken du har nå, men... er ikke så glad i matt lakk sånn i det hele tatt. (Skal du beholde den, eller er du i en prossess med den lakkeringa nå? *kremt* Har ikke så god peiling på dette her, jeg.)

 

Får så lyst til å lære meg å drive med bil når jeg ser ting som dette. En sunn hobby, liksom. Trenger litt sunnhet, jeg. :D

 

Stå på!

6424510[/snapback]

 

 

skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt.

fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken

Lenke til kommentar

6424510[/snapback]

 

 

skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt.

fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken

6425698[/snapback]

 

Da er jeg med. Har du bestemt deg for farge,da?

Lenke til kommentar

6424510[/snapback]

 

 

skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt.

fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken

6425698[/snapback]

 

Da er jeg med. Har du bestemt deg for farge,da?

6427050[/snapback]

 

 

eg sliter litt med fargevalget ennå. ender vel med å bestemme meg når eg står ved disken å skal bestille lakk :cry:

 

sko ønske eg kunne noe med poverpoint så hadde eg testa ut flere farger :whistle:

 

fritt fram å farge bilen. min kansje viggen blå

Lenke til kommentar

6424510[/snapback]

 

 

skal ikke beholde fargen,selvom den er ett blikkfang når eg er ute å kjører med den på god og vondt.

fargen er ein del av prossesen til den skikkelige lakken

6425698[/snapback]

 

Da er jeg med. Har du bestemt deg for farge,da?

6427050[/snapback]

 

 

eg sliter litt med fargevalget ennå. ender vel med å bestemme meg når eg står ved disken å skal bestille lakk :cry:

 

sko ønske eg kunne noe med poverpoint så hadde eg testa ut flere farger :whistle:

 

fritt fram å farge bilen. min kansje viggen blå

6429402[/snapback]

 

Powerpoint kan jeg, Photoshop også. Men hvis jeg skal hjelpe deg, så må du jaggu lakke bilen min gratis i den blåfargen over her altså. Hehe. ( neida)

 

Synes du enten skal gå for en retrofarge, noe ala originalen, eller en sprek rødfarge... *men hva vet vel jeg*

Lenke til kommentar

 

Powerpoint kan jeg, Photoshop også. Men hvis jeg skal hjelpe deg, så må du jaggu lakke bilen min gratis i den blåfargen over her altså. Hehe. ( neida)

 

Synes du enten skal gå for en retrofarge, noe ala originalen, eller en sprek rødfarge... *men hva vet vel jeg*

 

 

he he lek deg med å farge bilen min så ser me om eg kan leke meg med din

Lenke til kommentar

Nå prøvde jeg å farge bilen din rød her, det gikk ikke så bra. Photoshop klikka litt. Arrg. Men det må da være noen her inne som kan dette, og som i tillegg har program som funker? (Og er en smule flinkere enn meg)

 

Hadde jo vært kult å se den i skikkelig rødt!

Lenke til kommentar
Nå prøvde jeg å farge bilen din rød her, det gikk ikke så bra. Photoshop klikka litt. Arrg. Men det må da være noen her inne som kan dette, og som i tillegg har program som funker? (Og er en smule flinkere enn meg)

 

Hadde jo vært kult å se den i skikkelig rødt!

6432590[/snapback]

 

 

har prøvd selv, men resultatet egner seg ikke på trykk engang.

skal se om eg ikke kan bytte motor og radiator i denne veka i stedet. ser ut som det ikke er noen som takler powerpoint eller lignende her

Lenke til kommentar

Nå syntes jeg bilen ligner noe... Jeg skal ikke henge meg opp i andre, men har de som leser dette fått med seg at den bare er lakket for anledningen og ikke ferdig lakkert i verken farge eller i finish..!¨?

 

Men tilbake til saken din pc'baby! :D

 

Jeg syntes det blir bra jeg! Jeg kunne sett for meg den bilen i ''racing red''

Håper virkelig du får bytta motoren, Den så litt sliten ut ja! :cry: Å jeg håper det går fremmover med bilen selvom du ikke kan bruke den samme garasjeplassen..

Der hadde du jo ALT av verktøy!

 

Mvh 1302-S

Lenke til kommentar
gå inn på photoshopforumet og modd my ride på bbilforumet .net. der er det en del kunstnere.

 

 

 

(litt skuffa over at vogna ble bråspraya med boks)

6437393[/snapback]

 

takk eg har registrert meg der nå

 

anngående lakk så er eg ikke ferdig med den ennå

 

Nå syntes jeg bilen ligner noe... Jeg skal ikke henge meg opp i andre, men har de som leser dette fått med seg at den bare er lakket for anledningen og ikke ferdig lakkert i verken farge eller i finish..!¨?

 

Men tilbake til saken din pc'baby! :D

 

Jeg syntes det blir bra jeg! Jeg kunne sett for meg den bilen i ''racing red''

Håper virkelig du får bytta motoren, Den så litt sliten ut ja!  :cry:  Å jeg håper det går fremmover med bilen selvom du ikke kan bruke den samme garasjeplassen..

Der hadde du jo ALT av verktøy!

 

Mvh 1302-S

6437473[/snapback]

 

 

 

skal forsatt jobbe med bilen. har fått ny jobb på båt 1mnd på og 1mnd av.

begynne 16 juli så får me se hvor mye eg kommer te å gjøre før eg reiser

Endret av pc`baby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...