Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zappza sier du at du er noe bedre? doh.. Men kan vi ikke prøve å være positive mot hverandre? det er pest å krangle i hverdag :)

Skrevet
Zappza sier du at du er noe bedre? doh.. Men kan vi ikke prøve å være positive mot hverandre? det er pest å krangle i hverdag :)

6185137[/snapback]

1000-kronerstips til Fox88: Ro ned postingen i SO5. Kanskje du til og med skal ta en uke frivillig ferie?

Skrevet
Fant en annen koselig DVD i hyllen min, "Livet på første klasse". Jeg som drømmer om å bli flyvertinne synes å huske at den var ganske kos.

6185132[/snapback]

Det blir vel flyvert med mindre du foretar kjønnskifte ;)

fox88: Ja, jeg vil faktisk påstå det :) Jeg har forsåvidt mer erfaring i drittprat enn deg, og har utviklet meg fra ditt nivå til mitt nåværende (bla tilbake i SO4, der skal du få se på drittprat fra min side :whistle: )

Skrevet
Spammer jeg?Men ikke du? hmm, merkelig det.

6185150[/snapback]

Forskjellen på deg og Joachim er at han skriver som regel kvalitet i postene sine :)

JoachimR = Kvalitetsspam

fox88 = Middelmådig/sugen spam

JoachimR oppfører seg ordentlig, og hvilken legning han har/hvor feminin han er skal da for faen ikke dere bry dere om? :hrm:

Skrevet
Takk :)

det jeg sa sia, jeg mener.. at Lago skrev at det er ikke lenger til 1000sider, sånne innlegg med "snart 1000 :woot: det er teit.. skjønner :)

6185118[/snapback]

Hele fox88 er teit, om jeg får si det som det er.

Fant en annen koselig DVD i hyllen min, "Livet på første klasse". Jeg som drømmer om å bli flyvertinne synes å huske at den var ganske kos.

Så nå sette rjeg på den, og skal forsøke og la dere spamme som dere vil. Forsøke....

6185132[/snapback]

Eller kabinpersonale som de kalles i dagens likestillte Norge.

Skrevet
Zappza, nå har ikke du heller vært her så kjempelenge heller.

6185162[/snapback]

Har ikke sagt det heller :p

Har vært her siden midten av fir'ern i allefall, og har allerede konkludert med at nivået har gått ned i løpet av den tiden. Vet at jeg sa mye dritt i begynnelsen :blush:

Skrevet (endret)

Det JoachimR poster innholder ikke alltid kvalitet, men ofte ja. Forresten jeg tror faktisk at jeg har vært her lenger enn deg.. Men postet aldri SO3-4, kun fulgt med. Men mekket ikke kontoen før etter sommer 2005

Endret av fox88
Skrevet

JoachimR: 12 poster til, så har du flest poster i SO5 :p

faen, jeg vil stå på skateboard, men det ligger selvfølgelig på skolen =(

Skrevet

Hva er gale med JoachimR da..? Syntes no han virker som en grei gutt. Han er no seg selv på godt og vondt. Heller det en en som prøver være noe han ikke er. Aleine i klasserommet, men såå tøff her. Nei, det funker ikke for meg. Vær snille mot hverandre folkens :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...