Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dessuten er det jo ingen fare med ungdomsskolen dersom du kommer deg vidre. Ingen bryr seg om ungdomsskolen.

Han kan jo ha et problem hvis han ikke kommer inn på VGS, men det er vel så godt som umulig.

6152192[/snapback]

Dersom du kommer deg vidre, skrev jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dessuten er det jo ingen fare med ungdomsskolen dersom du kommer deg vidre. Ingen bryr seg om ungdomsskolen.

Han kan jo ha et problem hvis han ikke kommer inn på VGS, men det er vel så godt som umulig.

6152192[/snapback]

Dersom du kommer deg vidre, skrev jeg.

6152196[/snapback]

Er det ikke sånn at alle kommer inn på en VGS?

eller er det det SV foreslår?

Endret av MagnusW
Skrevet
eg har søkt en mekaniker skole i Sverige som jeg faktisk liker, det fine er at hvis jeg får 5`r på eksamen, så skal en superdeilig jente strippe for meg på cam. :)

Ikke alltid jeg må tyte til med 5`ere for at jenter skal strippe, men denne jenta er ikke sånn engang. :wee:

6152179[/snapback]

På cam? Om hun virkelig er så villig syns jeg heller at du skal lokke henne hjem til deg.

Skrevet
Den står jo bare fra tredje klasse, så ingen grunn til å være redd enda.

Ok, bra. Men en lav karakter der gjør det vel ikke vanskelig å komme inn på VK1, så lenge jeg har gode karakterer?

Skrevet
Den står jo bare fra tredje klasse, så ingen grunn til å være redd enda.

Ok, bra. Men en lav karakter der gjør det vel ikke vanskelig å komme inn på VK1, så lenge jeg har gode karakterer?

6152206[/snapback]

Går du på en eller annen rar linje der man må søke hvert år?

Orden og atferd teller vel ikke på sånt nei.

Skrevet

Jeg trodde alle måtte søke hvert år, jeg. Men man er nesten garantert å få gå løpet ut uansett, så lenge man ikke stryker i alt.

Skrevet

Jeg trodde alle måtte søke hvert år, jeg. Men man er nesten garantert å få gå løpet ut uansett, så lenge man ikke stryker i alt.

6152214[/snapback]

Kanskje? Går ikke på offentlig skole så skal ikke uttale meg for bastant om dette.

Skrevet (endret)
Det blir visst en lang natt. iTunes har klikka flere ganger allerede.

6152208[/snapback]

Og der klikka den igjen. Yay!

6152226[/snapback]

Hvor lenge har du tenkt å sitte og vente da?

Endret av JoachimR
Skrevet
Men man er nesten garantert å få gå løpet ut uansett, så lenge man ikke stryker i alt.

6152214[/snapback]

I alle fall på BVGS; jeg kan ikke tenke meg at noen har grusomt lyst til å stjele VK1 AF-plassene fra GK AF-elevene.

Tomat-Ulf: Prøv Winamp istedenfor. iPod-støtte er integrert nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...